Bewertungen von Sushi 8 Drunen
Neue Beurteilungen
Super lekker!
Ton van der Veen
Deze keer zeer teleurstellend, sashimi wat heel dun gesneden was (dus veel minder als anders) en er nog meerdere graten in zaten in een ronde bak met veel sla, en dat zat er doorheen moeten de sla eraf plukken, de sushi was ook zeer matig en viel gewoon uit elkaar, het leek wel of alles was gevallen, maar twee zakjes wasabi wat gewoon te weinig is maar wel voor 8 personen stokjes..... dit zijn wij niet gewend van jullie, ook onze kennissen die ook altijd bij jullie bestellen deelde deze mening, dit moet niet kunnen voor ⏠136,40 gr. Ton
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Emanuela
Henk
Andere bereider ? Het eten is de laatste tijd wat âtaaierâ. Komt de smaak helaas niet ten goede . Ook gember en wassabi in de bakjes was voorheen smaakvoller dan de huidige zakjes waarin het nu geleverd wordt .
Harry-George
Jammer dat de sojasaus er niet bij geleverd was. Maar had nog gelukkig zelf nog.
M
Als je de keuze krijgt wanneer en bestelling klaar kan zijn. Je gaat daarmee akkoord. Je doet de betaling en daarna krijg je een bevestiging waarin de afhaaltijd. 45 minuten later is dan door jezelf ingevuld is..is dat niet prettig.
Bruurmijn
Bestelling was bijna 3 kwartier later dan de uiterste geschatte tijd en het leek wel of het er in eenafstand was ingegooid in de plastic schaal
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Fred
Niet op tijd. Warme gerechten koud. Tonijn verkleurd/ingedroogd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Peter Tholens
Al enige jaren klant bij jullie. Gisteren weer een bestelling gedaan t.w.v ruim ⏠50,- Bezorgtijd 17:30-17:45. Om 18:05 naar jullie gebeld omdat de bestelling er nog niet was. Ik krijg de bezorger aan de lijn die niet wist waar die wezen moest, eindelijk om 18:25 was hij er. Volgens hem had Google hem de verkeerde kant opgestuurd? Bij het uitpakken bleek alles wat warm moest zijn koud. Hierna heb ik contact op genomen met de winkel en mijn ontevredenheid geuit, ook vroeg ik om de bedrijfsleider, diegene die ik aan de lijn had was volgens hem een soort van leidinggevende. Toen ik hem alles had verteld, was zijn enige reactie " sorry hier kan ik niets aan doen. Het lijkt mij heel sterk dat dit jullie beleid is. Ruim âŹ50,- betalen voor koud eten die drie kwartier te laat is. Als het hier inderdaad bij blijft, dan hebben jullie aan mij geen klant meer en beloof jullie dat ik het hier niet bij laat.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Maarten
Bestelling was slecht, want die was uren te laat. Half uur na verwachte eindtijd gebeld "bestelling staat klaar" half uur later weer gebeld "Courier is onderweg" half uur later weer gebeld "het is erg druk vandaag" half uur later weer gebeld "we kunnen er niks aan doen" Courier aangesproken, het was de eigenaar, Taal was een probleem, hij sprak nauwelijks Nederlands en geen Engels. Hij heeft voor dinsdag ( volgende werkdag ) de zelfde bestelling beloofd als compensatie, als ik hem goed begrepen heb.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Inge
Een update over vertraging van de bestelling zou fijn zijn..ik snap dat het druk zijn, maar een uur vertraging zonder bericht.is niet zo prettig
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Monique Kolmans
Fleur
Ze waren wat laat, even gebeld en waren onderweg met excuses. En toen zat er nog wat lekkers bij als verrassing!
Kamil
The best sushi I've ever eaten in my life
Kerver
Heerlijke sushi!
Luke Koppenhol
Normaal gesproken is de sushi echt super goed, nu hadden we een half uur te vroeg ons eten. De sushi box was minimaal, kipspsiesjes stuk kleiner dan normaal. Sushi viel uit elkaar, het was minder dan normaal. Al met al viel het gewoon tegen. Geen idee waarom, normaal ist echt dikke prima.
Hedy van Gemert
Helaas zat er toch avocado in de Poke Bowl,ondanks aangegeven dat niet te willen. Verder was het weer erg lekker
Aron
Surf en turf besteld. Goed en vers en meer dan genoeg voor 3 personen. En we hadden als extraatje een bakje zoet zure komkommer erbij gekregen. Ook erg lekker en verfrissend.
ĐŃŃĐ”ĐŒ
ĐĐ°Đ»ĐŸ ŃĐŸĐ”ĐČĐŸĐłĐŸ ŃĐŸŃŃа
Nicole
Gisteren was sushi niet goed zoals anders Alles viel uit elkaar, het was precies ze snel snel alles hadden gemaakt en hoppa Smaken waren anders dan anders dus geen idee wat er gebeurd is
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Van Hilst
Meer dan 45 minuten te laat en het warme eten was koud!
Davide
Heerlijk!
Dennis
Ik wist niet dat ik een cursus "geduld voor gevorderden" had besteld bij Sushi8. Een uur en 10 minuten te laat en geen enkele reactie op de telefoon â misschien zijn ze daar bezig met een zen-retraite in plaats van klantenservice? Na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn die me doodleuk vertelt dat mijn bestelling nog op de balie staat. O, echt? Sherlock, bedankt! Maar geen zorgen, het zou âer nu echt aankomenâ. Twintig (lange, hongerige) minuten later arriveert het eten. Koud. Garnalen met een vleugje koelkast, loempiaâs zo taai dat je er een tent mee op kunt zetten, en de saus? Die is waarschijnlijk op wereldreis. Weer gebeld, twintig minuten in gesprek met de kiestoon. Geen gehoor. Misschien zijn ze met pensioen gegaan, midden in mijn bestelling. Conclusie: Sushi8? Meer Sushi-niet. Dit was absoluut de laatste keer!
Antwort von Sushi 8
Onze excuses dat je ervaring niet naar verwachting was. We waarderen je feedback en willen dit graag goedmaken met een passende oplossing. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Bram
Om 17.00 uur besteld om het om 19.30 te laten bezorgen. Wordt om 20.15uur bezorgd! Geen stokjes, wasabi bijgeleverd. Stond wel op de bon vermeld. Smaak van de sushi was wel weer super goed!!
Henk
Normaal top, deze keer helaas minder. Het leek wel of zo onze bestelling vergeten hadden en het toen snel afgeraffeld hebben . Volgende beter graag en weer de top kwaliteit zoals we van jullie gewend zijn!!!
Antwort von Sushi 8
Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Niek
Smaken zijn altijd goed, bezorgen altijd keurig op tijd en genoeg soya saus. Bij deze bestelling viel de sushi uit elkaar en dat was jammer. Bij de vlees sushi was het vlees wat taai. De kip sate stokjes waren heerlijk
Ămer Erol
Bianca
Altijd op tijd, heerlijke bowls!
Ciska de Bruijn
Jammer als je vraag om zo spoedig mogelijk en je krijgt de bestelling 1.5 uur later. Compliment dat jullie er iets extra 's bij hadden gedaan omdat het te laat geleverd was. Verder is altijd lekker.
Ans
Hallo, Sushi was heel taai en smaakloos, heel jammer... Mvrgr, Ans..
Antwort von Sushi 8
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit je ervaring heeft beĂŻnvloed, en we willen dit graag rechtzetten. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Luke Koppenhol
Roy
Bestelde 2x bowl met zalm en extra ebi. Betaal 3,40 bij om vervolgens maar een heel sneu bakje ebi te krijgen met vier stukjes. Had meer verwacht en had dit ook verwacht in de bowl ipv in bakje. Zalm was ook stuk minder dan vorige keer
Jan en Toine
Beste Sushi uit de Langstraat! Krakend vers en bijzondere smaken combinaties. Daarnaast oog voor details en ze kennen hun klanten!
Ton van der Veen
Was weer lekker !!
Mickey van boxtel
Waren ruim uur te laatâŠ..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jeanine pennings
Het was echt super lekker
Thomas
Ik zou om 18:30 de sushi ophalen maar toen ik binnen kwam waren ze nog niet eens begonnen aan mijn grotere bestelling. Ben uiteindelijk om 19:15 de deur uit gegaan. Om er vervolgens thuis achter te komen dat er geen chopsticks bij zaten. De sushi was te warm waardoor alle uit elkaar viel. En er zat weinig smaak aan.
Antwort von Sushi 8
Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Monica
Goede producten en rollen goed gerold! Heerlijk gegeten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Harry-George
Poke bowl is toch onze favoriete maaltijdje! Zoals gewoonlijk weer goed gesmaakt. Jammer, maar dat lees ik meer,: Vrij kleine porties gember en wasabi.Er zat bij deze bestelling helaas maar 1 zakje wasabi. In die bakjes is wel de voorkeur!
Klijn
Veel te laat. Als je besteld zo snel mogelijk duurt dan al ruim 1.5 uur en dan nog te laat. Je krijgt door bezorger excuses...maar dit is al de 2e keer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste Klijn, Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de vertraging, vooral omdat dit de tweede keer is. We begrijpen dat het frustrerend is om zo lang te moeten wachten, en dit is zeker niet de ervaring die je van Sushi Eight mag verwachten. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen dit intern verder onderzoeken zodat we onze levertijden kunnen verbeteren. Hopelijk kunnen we je bij je volgende bestelling wel weer op tijd en naar wens bedienen. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight
Eva
Ik had een voor mij nieuwe sushi rol besteld maar ik dat is niet voor herhaling vatbaar, helaas. Het was met ei en een groot stuk kaasđ€ą En helaas kwam de sushi veelste laat. Ipv tussen 19.10-19.25 pas om 20.00u. Dus voor mij deze keer een niet zo'n goeie sushi ervaring.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste Eva, Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer dat de nieuwe sushirol niet naar wens was en dat je bestelling later arriveerde dan verwacht. We begrijpen dat dit teleurstellend is. We nemen je opmerkingen serieus en zullen kijken hoe we onze menu-opties en bezorgservice kunnen verbeteren. Hopelijk geven we je bij een volgende bestelling een betere ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight
Patrick
Eten was heerlijk! Er was iets te weinig bezorgd, dit werd meteen in orde gemaakt met een extraatje voor het ongemak.
Claudia
Tonijn truffel echt mijn favo!
Astrid
Ans
In een woord Heerlijk!
A. Nelis
Wat een feest!! Fantastische sushi, heerlijk, netjes verzorgd en diversiteit, top
Harry-George
Dit keer bij de chickenbowl een schaal kip lovers erbij besteld. Goed bevallen en de kipsate in de schaal was lekker krokant en nog warm. Alles weer lekker vers.
Antwort von Sushi 8
Geachte Harry-George, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Anoniem
Super lekkere sushi, bestellen regelmatig pokebowl of schaal sushi. Enkele tegenvallers: Laatst troffen we avocado vol met zwarte stippen en deze keer was de avocado niet te bekennen in de Pokebowls. Hopelijk volgende keer weer beter.
Harry-George
Weer overheerlijke en verse sushi besteld! Smaakte echt weer voortreffelijk!
Sanne
Het was weer super!!!
Monique
John de Haan
Monica van Erven
Rollen waren erg slecht gedraaid, vielen uit elkaar. Niet wat ik gewend ben van jullie
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan en Toine
Super krakend vers, de lekkerste Sushi van de Langstraat đ
Martynas
Super
Bea
Was weer erg lekker.
arene Duijvenvoorde
Anoniem
Joke
Eerste keer besteld. Het was heerlijk
NvO
Maakt niet uit wanneer we het bestellen alle keren is het al goed geweest. En niet een keer telaat geleverd gekregen. Top service en heerlijke sushi producten.
de Vos
de Sushi was lekker, en de prijs was ook goed voor 48 stuks. alleen 2 zakjes soja saus voor 48 stuks is te weinig.
Bk
M. Heeren
Voor herhaling vatbaar.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Harry-George
Zaterdag 23 maart weer heerlijke pokebowls met extra kip ( lekker krokant)besteld en losse sushi met kip en krab. Smaakte uitstekend en je proeft dat het lekker vers is!
Ginger
Hedi van den Elshout
Alleen gember en wasabi zijn wel hele kleine porties geworden en voor 0.50 cent veel geld een extra portie
Dees
Heerlijke sushi
werther
Het eten werd erg laat bezorgt na de tijd dat aan gegeven werd ik heb moeten bellen waar het bleef we zaten met kinderen te wachten.
Antwort von Sushi 8
Beste Werther, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Wim
Bijna een half uur later bezorgd
Antwort von Sushi 8
Beste Wim, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Eric Welts
Heerlijk eten!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Eric! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
GJB
Prima : op tijd bezorgd en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar vonden onze gasten
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Harry-George
Vandaag weer lekkere poke bowls besteld. Het heeft goed gesmaakt. Complimenten sushi-Eight !
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Harry-George! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Corrian Brok
Klopt het dat ik jullie app niet kan downloaden op mijn iphone?
Antwort von Sushi 8
Beste Corrian Brok, Dat klopt we hebben momenteel alleen de android versie, maar die is niet altijd up to date. Wij raden u aan om bestellingen via onze eigen website te doen! Met vriendelijke groet team Sushi-Eight.
Wendy
Heerlijk.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Wendy! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Klijn
Veel later dan afgesproken tijd. Had aangeklikt zo snel mogelijk nou bijna 2 uur later
Antwort von Sushi 8
Beste Klijn, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Van schaik
We hebben heerlijk gegeten! Goede variatie en ultieme smaakbeleving. We hebben met veel plezier en genot gegeten en komen zeker terug!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Caglayan
Vers, lekker, goede prijs en goede service
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
.
Ingrediënten hebben veel smaak en voelen vers.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Ruud
Nog nooit zo snel bezorgd en heerlijk vers gemaakt
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Ruud! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Thuis
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Daniel
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Daniel! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Francis
Top tot volgende keer!!!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Francis! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
S van Wessel
Was weer erg lekker en goed verzorgd. Keurig op tijd en vriendelijk geleverd
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Thijs
Goede kwaliteit wel wat te prijzig
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Junier
Geld nog niet retour gehad
Antwort von Sushi 8
Beste Junier, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Corrie
Hele goede sushi! Vers gemaakt, en ontzettend lekker.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Corrie! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Karen Mulder
De bezorging is altijd op tijd. Maar dit keer niet i.v.m. de extra drukte van valentijnsdag. Even zelf contact opgenomen en te horen gekregen dat het druk was. Maar snel daarna de levering. Met excuses maar ook met iets extra's erbij. TOP. Lekker genoten van alles. Goede kwaliteit, ook met deze drukte.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Karen Mulder! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. en dat het toch nog goed opgelost is. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Danique DE JONG
Wij hebben heerlijk gegeten ipv 1,5 uur wacht want dat was de aan gegeven tijds duur hebben we 3 uur gewachten op het bezorgen afhalen was geen optie Ze kwamen er mee weg 2 portie exstra loempiaâs Verder was de sushi een dikke 10
Antwort von Sushi 8
Beste Danique, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Monique
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Monique! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Maide
Antwort von Sushi 8
Wat een prachtige review! đ We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! đŁđ
B. Willems
Was weer heerlijk!!
Antwort von Sushi 8
Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Femke
Antwort von Sushi 8
Wat een prachtige review! đ We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! đŁđ
Désirée
Antwort von Sushi 8
Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
v Helvoirt
Heb al eerder hier besteld en dat was prima. Deze keer zag de sushi er heel rommelig uit. Sommige sushi's waren niet dicht of vielen al bij het oppakken bij elkaar. Smaak was op zich prima, maar de kwaliteit was beduidend minder dan de vorige keer.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Chantal
Ruim 2,5 uur op bestelling moeten wachten. Tijdsindicatie via mail klopt niet. Telefonisch niemand bereikbaar. Uiteindelijk amper excuus door bezorger, bestelling niet compleet..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Sushilovers
Ketjap ipv sojasaus.. makis matig gevuld. Icm lange wachttijd niet meer voor herhaling vatbaar. Jammer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Kirsten
Voor de tweede keer besteld en net als de eerste keer, niet bezorgd op het gekozen tijdstip. Weer moeten bellen en weer de bestelling vergeten. Zeer teleurstellend.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Margriet donders
Geen negatieve reactie op de bezorger zelf. Om half 4 besteld. Ik kon kiezen hoe laat ik de bezorging wilde hebben. Tussen 18.00-18.15 uur. Bezorging: 20.30 uur. 2x gebeld of er nog iemand kwam 2de x iemand aan de lijn die ik niet kon verstaan. Ik snap het personeelstekort en drukte, maar geef dan de keuze niet hoelaat het bezorging dient te worden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Peter
Bezorging zou tussen 17.45 en 18.00 komen. Bewust vroeg besteld, om 14.00. Na 2 keer bellen komt het eten pas om 19.30!!!! We zouden gratis loempiaâs krijgen, ook niet gekregen.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Damen
Eten besteld en na 2 uur wachten gebeld waar het bleef. Toen werd verteld dat het niet ging lukken. Ze konden de bestellingen niet aan. Jammer dat dit niet met de klant gecommuniceerd wordt. Uiteindelijk hebben we de bestelling geannuleerd en hopen nu het geld terug te krijgen.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Antwort von Sushi 8
Het spijt ons te horen dat er iets misging met je bestelling. We stellen het op prijs dat je dit aangeeft en pakken dit intern op. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight