Bewertungen von Sushi 8 Drunen

Neue Beurteilungen

4.0
Silvano henskens
8 Juli 2025

Goede service lekker eten niks te klagen over dit bedrijf 👌👌👌

Van Kempen
6 Juli 2025

In de middag op tijd besteld, maar helaas toch wat later geleverd. Bij deze levering waren ze ook iets vergeten waardoor ik moest bellen. Wat te kort was werd circa 30 minuten later gebracht. Eten was zoals altijd goed en lekker. Ze hadden er ook loempia’s en zure komkommers bij gedaan als cadeau. Dit maakte het toch weer een beetje goed dat we langer gewacht hebben en dat er iets vergeten was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Simone
2 Juli 2025

Helemaal top, heerlijk gegeten en super service!

Daine van den Brand
2 Juli 2025

We hebben maar liefst 1,5 uur moeten wachten op onze bestelling

Wim
30 Juni 2025

Tijdens transport is de bestelling omgevallen de hele tas zat onder de saus

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schreuders
30 Juni 2025

Goede service en heerlijke sushi

Bas Kemp
30 Juni 2025

Chilisaus vergeten bij de mini loempia's!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D
30 Juni 2025
M Rowaan
30 Juni 2025

Heerlijk verse sushi en het was ook op tijd klaar om afgehaald te worden. Zeker een aanrader.

Remco
29 Juni 2025
Monique
29 Juni 2025

Snelle levering, precies op tijd. Smakelijke en verse sushi! De bezorger was erg vriendelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

werther
29 Juni 2025
Trudy Groot
29 Juni 2025

De sushi was heerlijk, maar ik had er duidelijk bij geschreven dat ik er geen mayonaise op de sushi moch, helaas zat er ( niet op alle sushi) wel mayonaise op. Aangezien een persoon dat niet lust, kon hij niet alle sushi eten, jammer.

Monica
25 Juni 2025

Het valt mij op dat de rijst iet wat lossig is.

Marijke Jacobs
17 Juni 2025

Heerlijke verse sushi, aanrader. Personeel was vriendelijk, dus helemaal prima!

Ad
16 Juni 2025

Weer zoals altijd weer heerlijk lekker verse sushi gegeten 👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Solaklar
16 Juni 2025

The cruncy box was niet cruncy. .

Jolanda
16 Juni 2025

De sushi was naar 1 kant geschoven in de schaal, het leek erop dat de bezorger de schaal scheef heeft gehouden of een noodstop heeft gemaakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kayra groenenberg
16 Juni 2025
Kayra groenenberg
16 Juni 2025
Boomaars
15 Juni 2025

Prima gegeten., goede kwaliteit. Keurig op tijd bezorgd. Top!

Sanne van Rijswijk
15 Juni 2025

Altijd super goed! Wij blijven vaste klant!

Fabio
14 Juni 2025

Excellent service!! Congrats to Drunen team!!

Tessa
14 Juni 2025

Helaas uur later bezorgd dan wat gepland was. had smiddags al optijd besteld maar ondanks dat het een uur later was, wel weer lekker gegeten. Helaas kinderen wat anders te eten gegeven anders werd het te laat voor hun

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je bericht en fijn om te horen dat het eten in de smaak viel, ondanks de late bezorging. We begrijpen goed dat het voor kinderen dan te laat wordt — dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker als je op tijd hebt besteld. Onze excuses voor het ongemak. Als goedmakertje willen we je graag een cadeaubon van €20 aanbieden voor je volgende bestelling. We hopen je daarmee een volgende keer weer op tijd en met een glimlach te kunnen laten genieten. Laat je het ons even weten via info@sushi-eight.nl zodat we de bon voor je in orde kunnen maken? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Rick
14 Juni 2025

Niet wat we gewend zijn van Sushi eight. Kip spies was taai en de sushi zag eruit alsof het in de verpakking was gegooid.

Antwort von Sushi 8

Wat jammer om te horen dat je bestelling deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Dat is natuurlijk niet hoe we het willen. Onze excuses voor het ongemak. Als kleine tegemoetkoming bieden we graag een cadeaubon van €15 aan voor je volgende bestelling. Stuur ons hiervoor even een mailtje naar info@sushi-eight.nl, dan maken we het direct voor je in orde. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Super lekker!
12 Juni 2025
Ton van der Veen
8 Juni 2025

Deze keer zeer teleurstellend, sashimi wat heel dun gesneden was (dus veel minder als anders) en er nog meerdere graten in zaten in een ronde bak met veel sla, en dat zat er doorheen moeten de sla eraf plukken, de sushi was ook zeer matig en viel gewoon uit elkaar, het leek wel of alles was gevallen, maar twee zakjes wasabi wat gewoon te weinig is maar wel voor 8 personen stokjes..... dit zijn wij niet gewend van jullie, ook onze kennissen die ook altijd bij jullie bestellen deelde deze mening, dit moet niet kunnen voor € 136,40 gr. Ton

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Ton, Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling deze keer zo tegenviel, zeker bij een bedrag van €136. Dat is absoluut niet de ervaring die je van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor. We nemen je opmerkingen serieus en gaan dit intern bespreken met het filiaal zodat dit in de toekomst beter verloopt. Om je alsnog een positieve ervaring te bieden, willen we je graag een tegemoetkoming aanbieden voor uw volgende bestelling. Stuur je ons even een mail op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan zorgen we dat de bon zo snel mogelijk jouw kant op komt. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Emanuela
7 Juni 2025
Henk
6 Juni 2025

Andere bereider ? Het eten is de laatste tijd wat “taaier”. Komt de smaak helaas niet ten goede . Ook gember en wassabi in de bakjes was voorheen smaakvoller dan de huidige zakjes waarin het nu geleverd wordt .

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat je de kwaliteit van ons eten de laatste tijd als minder ervaart, en dat de nieuwe verpakkingen niet in de smaak vallen. We willen dit graag bespreken en eventueel verbeteren. Zou je ons een e-mail kunnen sturen via info@sushi-eight.nl met je recente bestelgegevens? Dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Harry-George
5 Juni 2025

Jammer dat de sojasaus er niet bij geleverd was. Maar had nog gelukkig zelf nog.

M
3 Juni 2025

Als je de keuze krijgt wanneer en bestelling klaar kan zijn. Je gaat daarmee akkoord. Je doet de betaling en daarna krijg je een bevestiging waarin de afhaaltijd. 45 minuten later is dan door jezelf ingevuld is..is dat niet prettig.

Antwort von Sushi 8

Dank voor je feedback. We begrijpen dat het verwarrend en vervelend kan zijn wanneer de afhaaltijd in de bevestiging later blijkt te zijn dan je hebt gekozen. Zou je ons een mail kunnen sturen via info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag met je mee wat er is misgegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Bruurmijn
2 Juni 2025

Bestelling was bijna 3 kwartier later dan de uiterste geschatte tijd en het leek wel of het er in eenafstand was ingegooid in de plastic schaal

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat de bestelling zo laat was én er slordig uitzag. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan zoeken we het voor je uit en komen we met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Fred
2 Juni 2025

Niet op tijd. Warme gerechten koud. Tonijn verkleurd/ingedroogd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd was en dat de kwaliteit van de gerechten niet aan de verwachtingen voldeed. Dit is uiteraard niet de standaard die wij nastreven. Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Peter Tholens
2 Juni 2025

Al enige jaren klant bij jullie. Gisteren weer een bestelling gedaan t.w.v ruim € 50,- Bezorgtijd 17:30-17:45. Om 18:05 naar jullie gebeld omdat de bestelling er nog niet was. Ik krijg de bezorger aan de lijn die niet wist waar die wezen moest, eindelijk om 18:25 was hij er. Volgens hem had Google hem de verkeerde kant opgestuurd? Bij het uitpakken bleek alles wat warm moest zijn koud. Hierna heb ik contact op genomen met de winkel en mijn ontevredenheid geuit, ook vroeg ik om de bedrijfsleider, diegene die ik aan de lijn had was volgens hem een soort van leidinggevende. Toen ik hem alles had verteld, was zijn enige reactie " sorry hier kan ik niets aan doen. Het lijkt mij heel sterk dat dit jullie beleid is. Ruim €50,- betalen voor koud eten die drie kwartier te laat is. Als het hier inderdaad bij blijft, dan hebben jullie aan mij geen klant meer en beloof jullie dat ik het hier niet bij laat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je bericht. We vinden het heel vervelend om te horen hoe jouw bestelling is verlopen, zeker gezien je al jarenlang klant bij ons bent. Dit is absoluut niet het serviceniveau waar we naar streven. We willen dit graag goed met je oplossen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we direct wat we voor je kunnen betekenen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Maarten
2 Juni 2025

Bestelling was slecht, want die was uren te laat. Half uur na verwachte eindtijd gebeld "bestelling staat klaar" half uur later weer gebeld "Courier is onderweg" half uur later weer gebeld "het is erg druk vandaag" half uur later weer gebeld "we kunnen er niks aan doen" Courier aangesproken, het was de eigenaar, Taal was een probleem, hij sprak nauwelijks Nederlands en geen Engels. Hij heeft voor dinsdag ( volgende werkdag ) de zelfde bestelling beloofd als compensatie, als ik hem goed begrepen heb.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je bericht en je geduld. Wat vervelend om te horen dat je bestelling zoveel vertraging had en dat de communicatie ook niet duidelijk verliep. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. Zou je ons een e-mail kunnen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan zorgen wij ervoor dat de afgesproken compensatie netjes geregeld wordt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Inge
1 Juni 2025

Een update over vertraging van de bestelling zou fijn zijn..ik snap dat het druk zijn, maar een uur vertraging zonder bericht.is niet zo prettig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dank voor je bericht. Je hebt helemaal gelijk, we begrijpen dat een vertraging zonder bericht erg vervelend is. We werken eraan om de communicatie beter te maken zodat je in het vervolg altijd op de hoogte bent van eventuele vertragingen. Als blijk van onze waardering voor je geduld sturen we je graag een kortingscode toe die je kunt gebruiken bij je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Monique Kolmans
1 Juni 2025
Fleur
31 Mai 2025

Ze waren wat laat, even gebeld en waren onderweg met excuses. En toen zat er nog wat lekkers bij als verrassing!

Kamil
29 Mai 2025

The best sushi I've ever eaten in my life

Kerver
29 Mai 2025

Heerlijke sushi!

Luke Koppenhol
29 Mai 2025

Normaal gesproken is de sushi echt super goed, nu hadden we een half uur te vroeg ons eten. De sushi box was minimaal, kipspsiesjes stuk kleiner dan normaal. Sushi viel uit elkaar, het was minder dan normaal. Al met al viel het gewoon tegen. Geen idee waarom, normaal ist echt dikke prima.

Hedy van Gemert
29 Mai 2025

Helaas zat er toch avocado in de Poke Bowl,ondanks aangegeven dat niet te willen. Verder was het weer erg lekker

Aron
28 Mai 2025

Surf en turf besteld. Goed en vers en meer dan genoeg voor 3 personen. En we hadden als extraatje een bakje zoet zure komkommer erbij gekregen. Ook erg lekker en verfrissend.

ĐŃ€Ń‚Đ”ĐŒ
27 Mai 2025

ĐœĐ°Đ»ĐŸ ŃĐŸĐ”ĐČĐŸĐłĐŸ ŃĐŸŃƒŃĐ°

Nicole
26 Mai 2025

Gisteren was sushi niet goed zoals anders Alles viel uit elkaar, het was precies ze snel snel alles hadden gemaakt en hoppa Smaken waren anders dan anders dus geen idee wat er gebeurd is

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Hilst
25 Mai 2025

Meer dan 45 minuten te laat en het warme eten was koud!

Antwort von Sushi 8

Het spijt ons te horen dat er iets misging met je bestelling. We stellen het op prijs dat je dit aangeeft en pakken dit intern op. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Davide
24 Mai 2025

Heerlijk!

Dennis
24 Mai 2025

Ik wist niet dat ik een cursus "geduld voor gevorderden" had besteld bij Sushi8. Een uur en 10 minuten te laat en geen enkele reactie op de telefoon — misschien zijn ze daar bezig met een zen-retraite in plaats van klantenservice? Na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn die me doodleuk vertelt dat mijn bestelling nog op de balie staat. O, echt? Sherlock, bedankt! Maar geen zorgen, het zou “er nu echt aankomen”. Twintig (lange, hongerige) minuten later arriveert het eten. Koud. Garnalen met een vleugje koelkast, loempia’s zo taai dat je er een tent mee op kunt zetten, en de saus? Die is waarschijnlijk op wereldreis. Weer gebeld, twintig minuten in gesprek met de kiestoon. Geen gehoor. Misschien zijn ze met pensioen gegaan, midden in mijn bestelling. Conclusie: Sushi8? Meer Sushi-niet. Dit was absoluut de laatste keer!

Antwort von Sushi 8

Onze excuses dat je ervaring niet naar verwachting was. We waarderen je feedback en willen dit graag goedmaken met een passende oplossing. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Bram
24 Mai 2025

Om 17.00 uur besteld om het om 19.30 te laten bezorgen. Wordt om 20.15uur bezorgd! Geen stokjes, wasabi bijgeleverd. Stond wel op de bon vermeld. Smaak van de sushi was wel weer super goed!!

Henk
23 Mai 2025

Normaal top, deze keer helaas minder. Het leek wel of zo onze bestelling vergeten hadden en het toen snel afgeraffeld hebben . Volgende beter graag en weer de top kwaliteit zoals we van jullie gewend zijn!!!

Antwort von Sushi 8

Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Niek
23 Mai 2025

Smaken zijn altijd goed, bezorgen altijd keurig op tijd en genoeg soya saus. Bij deze bestelling viel de sushi uit elkaar en dat was jammer. Bij de vlees sushi was het vlees wat taai. De kip sate stokjes waren heerlijk

Ömer Erol
21 Mai 2025
Bianca
21 Mai 2025

Altijd op tijd, heerlijke bowls!

Ciska de Bruijn
18 Mai 2025

Jammer als je vraag om zo spoedig mogelijk en je krijgt de bestelling 1.5 uur later. Compliment dat jullie er iets extra 's bij hadden gedaan omdat het te laat geleverd was. Verder is altijd lekker.

Ans
18 Mai 2025

Hallo, Sushi was heel taai en smaakloos, heel jammer... Mvrgr, Ans..

Antwort von Sushi 8

Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit je ervaring heeft beĂŻnvloed, en we willen dit graag rechtzetten. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Luke Koppenhol
18 Mai 2025
Roy
15 Mai 2025

Bestelde 2x bowl met zalm en extra ebi. Betaal 3,40 bij om vervolgens maar een heel sneu bakje ebi te krijgen met vier stukjes. Had meer verwacht en had dit ook verwacht in de bowl ipv in bakje. Zalm was ook stuk minder dan vorige keer

Jan en Toine
14 Mai 2025

Beste Sushi uit de Langstraat! Krakend vers en bijzondere smaken combinaties. Daarnaast oog voor details en ze kennen hun klanten!

Ton van der Veen
13 Mai 2025

Was weer lekker !!

Mickey van boxtel
12 Mai 2025

Waren ruim uur te laat
..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeanine pennings
11 Mai 2025

Het was echt super lekker

Thomas
6 Mai 2025

Ik zou om 18:30 de sushi ophalen maar toen ik binnen kwam waren ze nog niet eens begonnen aan mijn grotere bestelling. Ben uiteindelijk om 19:15 de deur uit gegaan. Om er vervolgens thuis achter te komen dat er geen chopsticks bij zaten. De sushi was te warm waardoor alle uit elkaar viel. En er zat weinig smaak aan.

Antwort von Sushi 8

Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Monica
4 Mai 2025

Goede producten en rollen goed gerold! Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harry-George
1 Mai 2025

Poke bowl is toch onze favoriete maaltijdje! Zoals gewoonlijk weer goed gesmaakt. Jammer, maar dat lees ik meer,: Vrij kleine porties gember en wasabi.Er zat bij deze bestelling helaas maar 1 zakje wasabi. In die bakjes is wel de voorkeur!

Klijn
28 April 2025

Veel te laat. Als je besteld zo snel mogelijk duurt dan al ruim 1.5 uur en dan nog te laat. Je krijgt door bezorger excuses...maar dit is al de 2e keer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Klijn, Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de vertraging, vooral omdat dit de tweede keer is. We begrijpen dat het frustrerend is om zo lang te moeten wachten, en dit is zeker niet de ervaring die je van Sushi Eight mag verwachten. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen dit intern verder onderzoeken zodat we onze levertijden kunnen verbeteren. Hopelijk kunnen we je bij je volgende bestelling wel weer op tijd en naar wens bedienen. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Eva
28 April 2025

Ik had een voor mij nieuwe sushi rol besteld maar ik dat is niet voor herhaling vatbaar, helaas. Het was met ei en een groot stuk kaasđŸ€ą En helaas kwam de sushi veelste laat. Ipv tussen 19.10-19.25 pas om 20.00u. Dus voor mij deze keer een niet zo'n goeie sushi ervaring.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Eva, Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer dat de nieuwe sushirol niet naar wens was en dat je bestelling later arriveerde dan verwacht. We begrijpen dat dit teleurstellend is. We nemen je opmerkingen serieus en zullen kijken hoe we onze menu-opties en bezorgservice kunnen verbeteren. Hopelijk geven we je bij een volgende bestelling een betere ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Patrick
27 April 2025

Eten was heerlijk! Er was iets te weinig bezorgd, dit werd meteen in orde gemaakt met een extraatje voor het ongemak.

Claudia
25 April 2025

Tonijn truffel echt mijn favo!

Astrid
25 April 2025
Ans
21 April 2025

In een woord Heerlijk!

A. Nelis
20 April 2025

Wat een feest!! Fantastische sushi, heerlijk, netjes verzorgd en diversiteit, top

Harry-George
20 April 2025

Dit keer bij de chickenbowl een schaal kip lovers erbij besteld. Goed bevallen en de kipsate in de schaal was lekker krokant en nog warm. Alles weer lekker vers.

Antwort von Sushi 8

Geachte Harry-George, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Anoniem
17 April 2025

Super lekkere sushi, bestellen regelmatig pokebowl of schaal sushi. Enkele tegenvallers: Laatst troffen we avocado vol met zwarte stippen en deze keer was de avocado niet te bekennen in de Pokebowls. Hopelijk volgende keer weer beter.

Harry-George
14 April 2025

Weer overheerlijke en verse sushi besteld! Smaakte echt weer voortreffelijk!

Sanne
14 April 2025

Het was weer super!!!

Monique
14 April 2025
John de Haan
13 April 2025
Monica van Erven
13 April 2025

Rollen waren erg slecht gedraaid, vielen uit elkaar. Niet wat ik gewend ben van jullie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan en Toine
10 April 2025

Super krakend vers, de lekkerste Sushi van de Langstraat 👍

Martynas
5 April 2025

Super

Bea
2 April 2025

Was weer erg lekker.

arene Duijvenvoorde
31 MĂ€rz 2025
Anoniem
30 MĂ€rz 2025
Joke
26 MĂ€rz 2025

Eerste keer besteld. Het was heerlijk

NvO
26 MĂ€rz 2025

Maakt niet uit wanneer we het bestellen alle keren is het al goed geweest. En niet een keer telaat geleverd gekregen. Top service en heerlijke sushi producten.

de Vos
26 MĂ€rz 2025

de Sushi was lekker, en de prijs was ook goed voor 48 stuks. alleen 2 zakjes soja saus voor 48 stuks is te weinig.

Bk
24 MĂ€rz 2025
M. Heeren
23 MĂ€rz 2025

Voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harry-George
23 MĂ€rz 2025

Zaterdag 23 maart weer heerlijke pokebowls met extra kip ( lekker krokant)besteld en losse sushi met kip en krab. Smaakte uitstekend en je proeft dat het lekker vers is!

Ginger
22 MĂ€rz 2025
Hedi van den Elshout
21 MĂ€rz 2025

Alleen gember en wasabi zijn wel hele kleine porties geworden en voor 0.50 cent veel geld een extra portie

Dees
20 MĂ€rz 2025

Heerlijke sushi

werther
16 MĂ€rz 2025

Het eten werd erg laat bezorgt na de tijd dat aan gegeven werd ik heb moeten bellen waar het bleef we zaten met kinderen te wachten.

Antwort von Sushi 8

Beste Werther, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Wim
16 MĂ€rz 2025

Bijna een half uur later bezorgd

Antwort von Sushi 8

Beste Wim, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Eric Welts
8 MĂ€rz 2025

Heerlijk eten!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Eric! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

GJB
7 MĂ€rz 2025

Prima : op tijd bezorgd en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar vonden onze gasten

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Harry-George
6 MĂ€rz 2025

Vandaag weer lekkere poke bowls besteld. Het heeft goed gesmaakt. Complimenten sushi-Eight !

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Harry-George! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Corrian Brok
6 MĂ€rz 2025

Klopt het dat ik jullie app niet kan downloaden op mijn iphone?

Antwort von Sushi 8

Beste Corrian Brok, Dat klopt we hebben momenteel alleen de android versie, maar die is niet altijd up to date. Wij raden u aan om bestellingen via onze eigen website te doen! Met vriendelijke groet team Sushi-Eight.

Wendy
4 MĂ€rz 2025

Heerlijk.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Wendy! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Klijn
4 MĂ€rz 2025

Veel later dan afgesproken tijd. Had aangeklikt zo snel mogelijk nou bijna 2 uur later

Antwort von Sushi 8

Beste Klijn, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight