Beoordelingen van Sushi 8 Drunen

Recente recensies

4.0
Super lekker!
12 juni 2025
Ton van der Veen
8 juni 2025

Deze keer zeer teleurstellend, sashimi wat heel dun gesneden was (dus veel minder als anders) en er nog meerdere graten in zaten in een ronde bak met veel sla, en dat zat er doorheen moeten de sla eraf plukken, de sushi was ook zeer matig en viel gewoon uit elkaar, het leek wel of alles was gevallen, maar twee zakjes wasabi wat gewoon te weinig is maar wel voor 8 personen stokjes..... dit zijn wij niet gewend van jullie, ook onze kennissen die ook altijd bij jullie bestellen deelde deze mening, dit moet niet kunnen voor € 136,40 gr. Ton

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emanuela
7 juni 2025
Henk
6 juni 2025

Andere bereider ? Het eten is de laatste tijd wat “taaier”. Komt de smaak helaas niet ten goede . Ook gember en wassabi in de bakjes was voorheen smaakvoller dan de huidige zakjes waarin het nu geleverd wordt .

Harry-George
5 juni 2025

Jammer dat de sojasaus er niet bij geleverd was. Maar had nog gelukkig zelf nog.

M
3 juni 2025

Als je de keuze krijgt wanneer en bestelling klaar kan zijn. Je gaat daarmee akkoord. Je doet de betaling en daarna krijg je een bevestiging waarin de afhaaltijd. 45 minuten later is dan door jezelf ingevuld is..is dat niet prettig.

Bruurmijn
2 juni 2025

Bestelling was bijna 3 kwartier later dan de uiterste geschatte tijd en het leek wel of het er in eenafstand was ingegooid in de plastic schaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
2 juni 2025

Niet op tijd. Warme gerechten koud. Tonijn verkleurd/ingedroogd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Tholens
2 juni 2025

Al enige jaren klant bij jullie. Gisteren weer een bestelling gedaan t.w.v ruim € 50,- Bezorgtijd 17:30-17:45. Om 18:05 naar jullie gebeld omdat de bestelling er nog niet was. Ik krijg de bezorger aan de lijn die niet wist waar die wezen moest, eindelijk om 18:25 was hij er. Volgens hem had Google hem de verkeerde kant opgestuurd? Bij het uitpakken bleek alles wat warm moest zijn koud. Hierna heb ik contact op genomen met de winkel en mijn ontevredenheid geuit, ook vroeg ik om de bedrijfsleider, diegene die ik aan de lijn had was volgens hem een soort van leidinggevende. Toen ik hem alles had verteld, was zijn enige reactie " sorry hier kan ik niets aan doen. Het lijkt mij heel sterk dat dit jullie beleid is. Ruim €50,- betalen voor koud eten die drie kwartier te laat is. Als het hier inderdaad bij blijft, dan hebben jullie aan mij geen klant meer en beloof jullie dat ik het hier niet bij laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
2 juni 2025

Bestelling was slecht, want die was uren te laat. Half uur na verwachte eindtijd gebeld "bestelling staat klaar" half uur later weer gebeld "Courier is onderweg" half uur later weer gebeld "het is erg druk vandaag" half uur later weer gebeld "we kunnen er niks aan doen" Courier aangesproken, het was de eigenaar, Taal was een probleem, hij sprak nauwelijks Nederlands en geen Engels. Hij heeft voor dinsdag ( volgende werkdag ) de zelfde bestelling beloofd als compensatie, als ik hem goed begrepen heb.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
1 juni 2025

Een update over vertraging van de bestelling zou fijn zijn..ik snap dat het druk zijn, maar een uur vertraging zonder bericht.is niet zo prettig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Kolmans
1 juni 2025
Fleur
31 mei 2025

Ze waren wat laat, even gebeld en waren onderweg met excuses. En toen zat er nog wat lekkers bij als verrassing!

Kamil
29 mei 2025

The best sushi I've ever eaten in my life

Kerver
29 mei 2025

Heerlijke sushi!

Luke Koppenhol
29 mei 2025

Normaal gesproken is de sushi echt super goed, nu hadden we een half uur te vroeg ons eten. De sushi box was minimaal, kipspsiesjes stuk kleiner dan normaal. Sushi viel uit elkaar, het was minder dan normaal. Al met al viel het gewoon tegen. Geen idee waarom, normaal ist echt dikke prima.

Hedy van Gemert
29 mei 2025

Helaas zat er toch avocado in de Poke Bowl,ondanks aangegeven dat niet te willen. Verder was het weer erg lekker

Aron
28 mei 2025

Surf en turf besteld. Goed en vers en meer dan genoeg voor 3 personen. En we hadden als extraatje een bakje zoet zure komkommer erbij gekregen. Ook erg lekker en verfrissend.

Артем
27 mei 2025

Мало соевого соуса

Nicole
26 mei 2025

Gisteren was sushi niet goed zoals anders Alles viel uit elkaar, het was precies ze snel snel alles hadden gemaakt en hoppa Smaken waren anders dan anders dus geen idee wat er gebeurd is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Hilst
25 mei 2025

Meer dan 45 minuten te laat en het warme eten was koud!

Reactie van Sushi 8

Het spijt ons te horen dat er iets misging met je bestelling. We stellen het op prijs dat je dit aangeeft en pakken dit intern op. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Davide
24 mei 2025

Heerlijk!

Dennis
24 mei 2025

Ik wist niet dat ik een cursus "geduld voor gevorderden" had besteld bij Sushi8. Een uur en 10 minuten te laat en geen enkele reactie op de telefoon — misschien zijn ze daar bezig met een zen-retraite in plaats van klantenservice? Na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn die me doodleuk vertelt dat mijn bestelling nog op de balie staat. O, echt? Sherlock, bedankt! Maar geen zorgen, het zou “er nu echt aankomen”. Twintig (lange, hongerige) minuten later arriveert het eten. Koud. Garnalen met een vleugje koelkast, loempia’s zo taai dat je er een tent mee op kunt zetten, en de saus? Die is waarschijnlijk op wereldreis. Weer gebeld, twintig minuten in gesprek met de kiestoon. Geen gehoor. Misschien zijn ze met pensioen gegaan, midden in mijn bestelling. Conclusie: Sushi8? Meer Sushi-niet. Dit was absoluut de laatste keer!

Reactie van Sushi 8

Onze excuses dat je ervaring niet naar verwachting was. We waarderen je feedback en willen dit graag goedmaken met een passende oplossing. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Bram
24 mei 2025

Om 17.00 uur besteld om het om 19.30 te laten bezorgen. Wordt om 20.15uur bezorgd! Geen stokjes, wasabi bijgeleverd. Stond wel op de bon vermeld. Smaak van de sushi was wel weer super goed!!

Henk
23 mei 2025

Normaal top, deze keer helaas minder. Het leek wel of zo onze bestelling vergeten hadden en het toen snel afgeraffeld hebben . Volgende beter graag en weer de top kwaliteit zoals we van jullie gewend zijn!!!

Reactie van Sushi 8

Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Niek
23 mei 2025

Smaken zijn altijd goed, bezorgen altijd keurig op tijd en genoeg soya saus. Bij deze bestelling viel de sushi uit elkaar en dat was jammer. Bij de vlees sushi was het vlees wat taai. De kip sate stokjes waren heerlijk

Ömer Erol
21 mei 2025
Bianca
21 mei 2025

Altijd op tijd, heerlijke bowls!

Ciska de Bruijn
18 mei 2025

Jammer als je vraag om zo spoedig mogelijk en je krijgt de bestelling 1.5 uur later. Compliment dat jullie er iets extra 's bij hadden gedaan omdat het te laat geleverd was. Verder is altijd lekker.

Ans
18 mei 2025

Hallo, Sushi was heel taai en smaakloos, heel jammer... Mvrgr, Ans..

Reactie van Sushi 8

Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit je ervaring heeft beïnvloed, en we willen dit graag rechtzetten. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Luke Koppenhol
18 mei 2025
Roy
15 mei 2025

Bestelde 2x bowl met zalm en extra ebi. Betaal 3,40 bij om vervolgens maar een heel sneu bakje ebi te krijgen met vier stukjes. Had meer verwacht en had dit ook verwacht in de bowl ipv in bakje. Zalm was ook stuk minder dan vorige keer

Jan en Toine
14 mei 2025

Beste Sushi uit de Langstraat! Krakend vers en bijzondere smaken combinaties. Daarnaast oog voor details en ze kennen hun klanten!

Ton van der Veen
13 mei 2025

Was weer lekker !!

Mickey van boxtel
12 mei 2025

Waren ruim uur te laat…..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanine pennings
11 mei 2025

Het was echt super lekker

Thomas
6 mei 2025

Ik zou om 18:30 de sushi ophalen maar toen ik binnen kwam waren ze nog niet eens begonnen aan mijn grotere bestelling. Ben uiteindelijk om 19:15 de deur uit gegaan. Om er vervolgens thuis achter te komen dat er geen chopsticks bij zaten. De sushi was te warm waardoor alle uit elkaar viel. En er zat weinig smaak aan.

Reactie van Sushi 8

Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Monica
4 mei 2025

Goede producten en rollen goed gerold! Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry-George
1 mei 2025

Poke bowl is toch onze favoriete maaltijdje! Zoals gewoonlijk weer goed gesmaakt. Jammer, maar dat lees ik meer,: Vrij kleine porties gember en wasabi.Er zat bij deze bestelling helaas maar 1 zakje wasabi. In die bakjes is wel de voorkeur!

Klijn
28 april 2025

Veel te laat. Als je besteld zo snel mogelijk duurt dan al ruim 1.5 uur en dan nog te laat. Je krijgt door bezorger excuses...maar dit is al de 2e keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Klijn, Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de vertraging, vooral omdat dit de tweede keer is. We begrijpen dat het frustrerend is om zo lang te moeten wachten, en dit is zeker niet de ervaring die je van Sushi Eight mag verwachten. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen dit intern verder onderzoeken zodat we onze levertijden kunnen verbeteren. Hopelijk kunnen we je bij je volgende bestelling wel weer op tijd en naar wens bedienen. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Eva
28 april 2025

Ik had een voor mij nieuwe sushi rol besteld maar ik dat is niet voor herhaling vatbaar, helaas. Het was met ei en een groot stuk kaas🤢 En helaas kwam de sushi veelste laat. Ipv tussen 19.10-19.25 pas om 20.00u. Dus voor mij deze keer een niet zo'n goeie sushi ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Eva, Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer dat de nieuwe sushirol niet naar wens was en dat je bestelling later arriveerde dan verwacht. We begrijpen dat dit teleurstellend is. We nemen je opmerkingen serieus en zullen kijken hoe we onze menu-opties en bezorgservice kunnen verbeteren. Hopelijk geven we je bij een volgende bestelling een betere ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Patrick
27 april 2025

Eten was heerlijk! Er was iets te weinig bezorgd, dit werd meteen in orde gemaakt met een extraatje voor het ongemak.

Claudia
25 april 2025

Tonijn truffel echt mijn favo!

Astrid
25 april 2025
Ans
21 april 2025

In een woord Heerlijk!

A. Nelis
20 april 2025

Wat een feest!! Fantastische sushi, heerlijk, netjes verzorgd en diversiteit, top

Harry-George
20 april 2025

Dit keer bij de chickenbowl een schaal kip lovers erbij besteld. Goed bevallen en de kipsate in de schaal was lekker krokant en nog warm. Alles weer lekker vers.

Reactie van Sushi 8

Geachte Harry-George, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Anoniem
17 april 2025

Super lekkere sushi, bestellen regelmatig pokebowl of schaal sushi. Enkele tegenvallers: Laatst troffen we avocado vol met zwarte stippen en deze keer was de avocado niet te bekennen in de Pokebowls. Hopelijk volgende keer weer beter.

Harry-George
14 april 2025

Weer overheerlijke en verse sushi besteld! Smaakte echt weer voortreffelijk!

Sanne
14 april 2025

Het was weer super!!!

Monique
14 april 2025
John de Haan
13 april 2025
Monica van Erven
13 april 2025

Rollen waren erg slecht gedraaid, vielen uit elkaar. Niet wat ik gewend ben van jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan en Toine
10 april 2025

Super krakend vers, de lekkerste Sushi van de Langstraat 👍

Martynas
5 april 2025

Super

Bea
2 april 2025

Was weer erg lekker.

arene Duijvenvoorde
31 maart 2025
Anoniem
30 maart 2025
Joke
26 maart 2025

Eerste keer besteld. Het was heerlijk

NvO
26 maart 2025

Maakt niet uit wanneer we het bestellen alle keren is het al goed geweest. En niet een keer telaat geleverd gekregen. Top service en heerlijke sushi producten.

de Vos
26 maart 2025

de Sushi was lekker, en de prijs was ook goed voor 48 stuks. alleen 2 zakjes soja saus voor 48 stuks is te weinig.

Bk
24 maart 2025
M. Heeren
23 maart 2025

Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry-George
23 maart 2025

Zaterdag 23 maart weer heerlijke pokebowls met extra kip ( lekker krokant)besteld en losse sushi met kip en krab. Smaakte uitstekend en je proeft dat het lekker vers is!

Ginger
22 maart 2025
Hedi van den Elshout
21 maart 2025

Alleen gember en wasabi zijn wel hele kleine porties geworden en voor 0.50 cent veel geld een extra portie

Dees
20 maart 2025

Heerlijke sushi

werther
16 maart 2025

Het eten werd erg laat bezorgt na de tijd dat aan gegeven werd ik heb moeten bellen waar het bleef we zaten met kinderen te wachten.

Reactie van Sushi 8

Beste Werther, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Wim
16 maart 2025

Bijna een half uur later bezorgd

Reactie van Sushi 8

Beste Wim, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Eric Welts
8 maart 2025

Heerlijk eten!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Eric! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

GJB
7 maart 2025

Prima : op tijd bezorgd en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar vonden onze gasten

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Harry-George
6 maart 2025

Vandaag weer lekkere poke bowls besteld. Het heeft goed gesmaakt. Complimenten sushi-Eight !

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Harry-George! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Corrian Brok
6 maart 2025

Klopt het dat ik jullie app niet kan downloaden op mijn iphone?

Reactie van Sushi 8

Beste Corrian Brok, Dat klopt we hebben momenteel alleen de android versie, maar die is niet altijd up to date. Wij raden u aan om bestellingen via onze eigen website te doen! Met vriendelijke groet team Sushi-Eight.

Wendy
4 maart 2025

Heerlijk.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Wendy! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Klijn
4 maart 2025

Veel later dan afgesproken tijd. Had aangeklikt zo snel mogelijk nou bijna 2 uur later

Reactie van Sushi 8

Beste Klijn, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Van schaik
2 maart 2025

We hebben heerlijk gegeten! Goede variatie en ultieme smaakbeleving. We hebben met veel plezier en genot gegeten en komen zeker terug!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Caglayan
27 februari 2025

Vers, lekker, goede prijs en goede service

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

.
26 februari 2025

Ingrediënten hebben veel smaak en voelen vers.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Ruud
23 februari 2025

Nog nooit zo snel bezorgd en heerlijk vers gemaakt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Ruud! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Thuis
23 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Daniel
23 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Daniel! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Francis
23 februari 2025

Top tot volgende keer!!!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Francis! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

S van Wessel
21 februari 2025

Was weer erg lekker en goed verzorgd. Keurig op tijd en vriendelijk geleverd

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Thijs
16 februari 2025

Goede kwaliteit wel wat te prijzig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Junier
16 februari 2025

Geld nog niet retour gehad

Reactie van Sushi 8

Beste Junier, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Corrie
15 februari 2025

Hele goede sushi! Vers gemaakt, en ontzettend lekker.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Corrie! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Karen Mulder
15 februari 2025

De bezorging is altijd op tijd. Maar dit keer niet i.v.m. de extra drukte van valentijnsdag. Even zelf contact opgenomen en te horen gekregen dat het druk was. Maar snel daarna de levering. Met excuses maar ook met iets extra's erbij. TOP. Lekker genoten van alles. Goede kwaliteit, ook met deze drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Karen Mulder! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. en dat het toch nog goed opgelost is. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Danique DE JONG
15 februari 2025

Wij hebben heerlijk gegeten ipv 1,5 uur wacht want dat was de aan gegeven tijds duur hebben we 3 uur gewachten op het bezorgen afhalen was geen optie Ze kwamen er mee weg 2 portie exstra loempia’s Verder was de sushi een dikke 10

Reactie van Sushi 8

Beste Danique, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Monique
13 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Monique! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Maide
10 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Wat een prachtige review! 💖 We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! 🍣😊

B. Willems
9 februari 2025

Was weer heerlijk!!

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Femke
8 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Wat een prachtige review! 💖 We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! 🍣😊

Désirée
6 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

v Helvoirt
3 februari 2025

Heb al eerder hier besteld en dat was prima. Deze keer zag de sushi er heel rommelig uit. Sommige sushi's waren niet dicht of vielen al bij het oppakken bij elkaar. Smaak was op zich prima, maar de kwaliteit was beduidend minder dan de vorige keer.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Chantal
3 februari 2025

Ruim 2,5 uur op bestelling moeten wachten. Tijdsindicatie via mail klopt niet. Telefonisch niemand bereikbaar. Uiteindelijk amper excuus door bezorger, bestelling niet compleet..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Sushilovers
3 februari 2025

Ketjap ipv sojasaus.. makis matig gevuld. Icm lange wachttijd niet meer voor herhaling vatbaar. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Kirsten
3 februari 2025

Voor de tweede keer besteld en net als de eerste keer, niet bezorgd op het gekozen tijdstip. Weer moeten bellen en weer de bestelling vergeten. Zeer teleurstellend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Margriet donders
2 februari 2025

Geen negatieve reactie op de bezorger zelf. Om half 4 besteld. Ik kon kiezen hoe laat ik de bezorging wilde hebben. Tussen 18.00-18.15 uur. Bezorging: 20.30 uur. 2x gebeld of er nog iemand kwam 2de x iemand aan de lijn die ik niet kon verstaan. Ik snap het personeelstekort en drukte, maar geef dan de keuze niet hoelaat het bezorging dient te worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Peter
2 februari 2025

Bezorging zou tussen 17.45 en 18.00 komen. Bewust vroeg besteld, om 14.00. Na 2 keer bellen komt het eten pas om 19.30!!!! We zouden gratis loempia’s krijgen, ook niet gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Damen
2 februari 2025

Eten besteld en na 2 uur wachten gebeld waar het bleef. Toen werd verteld dat het niet ging lukken. Ze konden de bestellingen niet aan. Jammer dat dit niet met de klant gecommuniceerd wordt. Uiteindelijk hebben we de bestelling geannuleerd en hopen nu het geld terug te krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight