Beoordelingen van Sushi 8 Drunen

Recente recensies

4.0
Inge
4 december 2022

We only get the teryaki saus are the wakame and the other not anymore included with the poke bowls?

Thomas
3 december 2022

Hoewel we iets langer moesten wachten dan verwacht was het eten super goed!

K
3 december 2022

Lekker! Warme producten goed op temperatuur.

William de Haan
28 november 2022

Heerlijke sushi en bijna altijd op tijd geleverd. Fijn bedrijf goed eten.

Annelies
27 november 2022

Iets later als 1e instantie werd aangegeven

Marielle
26 november 2022

De sushi met name de maki waren droog. De kwaliteit waa minder dan ik van jullie gewend ben. Jammer

Hedy
25 november 2022

Was weer lekker en super vriendelijke bezorgster

Jade
25 november 2022

We hadden vooruit besteld zodat we konden lunchen. Tussen 14:00 en 14:15 ophalen werd er geschat, maar er werd bij vermeld dat er nog een exact ophaaltijdstip doorgemaild zou worden. Om 14:05 nog steeds niks gehoord, dus maar richting de winkel vertrokken. Om 14:15 aangekomen, bleek dat ze nog niet eens op de hoogte waren dat we 1,5 uur geleden besteld hadden en net begonnen met opstarten. Als er aangegeven staat dat de zaak om 14:00 open gaat, kan je er wel vanuit gaan dat ze op z'n minst al begonnen zijn met voorbereiden toch? Of in ieder geval het systeem opgestart dat je bewust bent van je bestellingen? Uiteindelijk om 14:35 sushi gekregen, goede smaak, maar wel vreselijk slecht gerold. Ook zat er geen wasabi bij terwijl we die wel besteld hadden en maar gember, stokjes en soja voor 1 persoon (alhoewel dat ergens wel te begrijpen valt aangezien het maar 20 stuks waren). Al met al hoop ik dat dit voor hen voornamelijk een leermoment is en probeer ik het graag de volgende keer weer.

Van der Lee
19 november 2022

Eten kwam te laat en de zaken die warm behoorden te zijn waren koud geworden

Petra
19 november 2022

Goede kwaliteit en de service is op en top wordt op de hoogte gebracht als je bestelling onderweg is, heel fijn ik zeg ga zo door

Niels
17 november 2022
Leonne van Delft
14 november 2022

Om 18.05 besteld. Toen kreeg ik een mail dat het er om 19.20 zou zijn. Om 19.40 gebeld waar het bleef om 19.55 werd het bezorgd. Wel met extra loempia’s omdat het zo lang had geduurd. Bijna 2 uur wachten is nooit goed, zeker niet als er ook kinderen mee moeten eten. Is niet de eerste keer bij sushi 8 dat dit gebeurd. Voor ons nu wel de laatste keer, helaas…..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanine
8 november 2022

Meestal echt de beste ooit. Alleen vanavond helaas wat tegengevallen. De sushi viel erg uit elkaar.

Thomas
7 november 2022

De sushi was prima. We hebben er lekken van gegeten. Echter ontving ik een email met de verwachte bezorgtijd van 18:15 en uiteindelijk kwam er om 19:00 een bezorger aan de deur. Dat is er lastig met jonge kinderen. Achteraf had ik het liever opgehaald.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvia van hemert
5 november 2022
Dennis
30 oktober 2022

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelling bij Sushi 8.. De Sushi smaakt zeer goed en ziet er goed uit kwa presentatie! De bestelling is altijd mooi optijd en vriendelijke bezorgers.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Dennis. Team Sushi-Eight

M Kuijs
28 oktober 2022

Bezorging bijna 30 min na opgegeven tijd

Inge
26 oktober 2022

Gewoon prima sushi!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Inge! Team Sushi Eight

Bongers
25 oktober 2022

Opzich wel lekker, maar was helaas erg losjes gerold waardoor deze snel uit elkaar viel. En smaken leken minder uitgesproken dan anders

Reactie van Sushi 8

Bedank voor uw feedback. We gaan hierop letten. Team Sushi-Eight

tessa
10 oktober 2022

Zoals altijd top! Optijd geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Tessa! Team Sushi Eight

Michel Tijssen
8 oktober 2022

Verwachte tijd was 20 min later, misschien gewoon geen verwachtingen scheppen is altijd beter. Het eten was echt super!!!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Michel! Team Sushi Eight

Bulent köse
7 oktober 2022

Super lekker en op tijd

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Bulent! Team Sushi Eight

Jospehus Petrus (Roy) Klerx
2 oktober 2022
Harry-George de Bie
2 oktober 2022

Goede kwaliteit en vriendelijke bediening, en bestelling was op tijd gereed! 👍

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Harry-George! Team Sushi Eight

Inge
2 oktober 2022

Delicious

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Inge! Team Sushi Eight

Saskia
1 oktober 2022

Eerste keer besteld. Het eten was lekker en snel bezorgd. Goed ook dat je kunt aangeven dat je bijv. Geen wasabi hoeft, om verspilling tegen te gaan.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Saskia! Team Sushi Eight

Albertine Kolbach
30 september 2022

Smaakte erg goed zoals altijd. Hadden alleen een verkeerd sausje gekregen bij de gefrituurde snacks en we hadden aangegeven geen gember maar deze zat er toch bij, beetje zonde.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Albertine! Team Sushi Eight

Liane Leestermans
30 september 2022

Niks mis mee. HEERLIJK!!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Liane! Team Sushi Eight

Kuis
25 september 2022

Sushi is heerlijk. Alleen heel jammer dat ik voor 18.30u bestel en dat ze dan om 17.30u aan de deur staan en we niet thuis zijn. Gelukkig kwam er iemand aan die het even aan kon nemen voor ons. Dit zou een reden zijn om niet meer te bestellen helaas, de sushi is wel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Kuis! Ivm meerdere bezorgingen tegelijkertijd kan het weleens gebeuren dat je bestelling wat eerder of later wordt bezorgd. Hoop op je begrip hiervoor. Team Sushi Eight

Henk
23 september 2022

Vriendelijk team in de zaak, prima eten. Stond prima op de afgesproken tijd van afhalen gereed .We hebben er weer van genoten!!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Henk! Team Sushi Eight

Celine
16 september 2022

Ze kwamen 3 kwartier te laat. (na aangegeven tijd) Nemen vervolgens de telefoon niet op. Zouden terug bellen, niet gedaan. Slechte service! Eten koud.

Reactie van Sushi 8

Beste Celine, voordat u uw bestelling in ontvangst heeft genomen hebben wij al telefonisch contact met u gehad en hierin aangegeven dat de bezorging vertraagd was door onverwachte drukte. Hiermee bent u akkoord gegaan. Ook hebben wij aangegeven dat uw bestelling op dat moment al onderweg was met onze bezorgster en dat zij een grotere afstand af te leggen had wegens meerdere bestellingen die eerder bezorgd moesten zijn dan uw bestelling. Ook hiermee bent u akkoord gegaan. Voor onze bezorgingen maken wij gebruik van een speciale bezorgtas die ervoor zorgt dat alle warme gerechten ook daadwerkelijk warm blijven, ik ben er dan ook zeker van dat al uw gerechten warm en netjes zijn aangekomen. Verder belde u een geruime tijd na sluitingstijd waardoor er niemand meer aanwezig was om de telefoon aan te nemen, vandaar dat er verder geen contact meer opgenomen kon worden met u. Gelukkig was u van te voren al op de hoogte gebracht van de situatie en wist u dat de bestelling onderweg was. Alsnog willen wij onze excuses aanbieden dat u een vervelende ervaring met ons gehad heb. Wij hopen dan ook dat wij op deze manier u alsnog op de hoogte gebracht hebben van de situatie. ~team Sushi8

Stephanie
16 september 2022

Was erg lekker ik had alleen zelf een foutje gemaakt met het huisnummer maar dat was goed opgelost. Misschien ook app voor ios maken

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Stephanie! Team Sushi Eight

.
11 september 2022
wendy
11 september 2022
Wesley
10 september 2022
Schreuders Adrie
10 september 2022

Heerlijke sushi en zeer vriendelijke bediening

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Adrie! Team Sushi Eight

Inge
8 september 2022

Good as always

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Inge! Team Sushi Eight

Kelly
5 september 2022

Ik snap dat het druk is op zondag avond, Maar ik vroeg om aanpassingen ivm zwangerschap en allergie. Hier was totaal geen aanpassing in gedaan en toen ik belde dat het niet goed was gegaan werd er niks mee gedaan en ik moest maar kijken want het was druk en dan kon er met de wensen dingen misgaan. Ik heb hierdoor de sushi weg kunnen gooien want ik mocht het niet eten. Dit vind ik heel erg zonde en ik had uiteindelijk niks te eten en heb er wel voor betaald dus dat vind ik heel erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Kelly, Wij vinden het vervelend om te horen dat u het eten heeft moeten weggooien. Voor uw bestelling hebben wij ons best gedaan te voldoen aan uw wensen. Bij uw bestelling is niet aangegeven dat het ging om een allergie waardoor wij niet weten wat daarmee verkeerd gegaan is. Wel heeft u aangegeven dat u zwanger bent, ook hiervoor hebben wij ons best gedaan uw bestelling met rauwe vlees producten zo goed mogelijk klaar te maken zodat deze veilig zijn om te eten. Helaas kunnen wij kruisbesmettingen niet voorkomen, dit staat aangegeven op onze website. Aangezien wij het vlees garen door middel van flamberen kunnen wij geen garantie geven dat het vlees volledig gegaard is, ook dit is telefonisch en bij het bezorgen aangegeven bij u en u heeft er vervolgens voor gekozen om de bestelling te plaatsen. Toch willen wij onze excuses aanbieden dat u een vervelende ervaring heeft gehad. Wij hopen u op deze manier voldoende informatie gegeven te hebben over de situatie. ~Team Sushi8

Marieke
4 september 2022

Hadden gevraagd 17.30 bezorgen. Het werd uiteindelijk al om 17 uur bezorgd. Vind 30 minuten eerder wel erg vroeg 🙈. De sushi was heerlijk 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Marieke! Ivm meerdere bezorgingen tegelijkertijd, kan het weleens gebeuren dat je bestelling wat eerder of later wordt bezorgd. Hoop op je begrip hiervoor. Team Sushi Eight

Wim Hermsen
4 september 2022

Altijd lekker en op tijd. Vriendelijk, spontane mensen.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Wim! Team Sushi Eight

Annemarie
3 september 2022

Prima sushi en bezorging

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Annemarie! Team Sushi Eight

Mariette
2 september 2022

Wederom blij verrast met een extra kadootje. Wordt er beetje verlegen van

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Mariette! Team Sushi Eight

Lukas
31 augustus 2022
Helma Rensink
27 augustus 2022

De sushi is prima alleen is het al een paar keer gebeurd dat de bestelling veel te vroeg bezorgd wordt.Lastig als je dan niet thuis bent.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Helma! Ivm meerdere bezorgingen tegelijkertijd kan het weleens gebeuren dat je bestelling wat eerder of later wordt bezorgd. Team Sushi Eight

Michel
26 augustus 2022

Helaas was de kip (drumsticks) niet gaar.

A j Schreuders
25 augustus 2022

Heerlijke sushi, ga zo door

Jopy Klerks
25 augustus 2022

De sushi was lekker!

Judith
23 augustus 2022

Het was weer heerlijk!!

Anton
22 augustus 2022

Het eten was lekker en snel geleverd. Alleen miste er 1 gerecht.

Peter
21 augustus 2022
Annelies
20 augustus 2022

Heerlijk

Henk c
20 augustus 2022

Heerlijk eten , aardig personeel !!

Barry
20 augustus 2022

Bezorger was helaas gevallen tijdens de bezorging!! Heeft dit netjes gemeld! Helaas waren toch een aantal producten niet in orde! Dit is jammer. Zou in dit geval graag een terugkoppeling ontvangen!!

Van Hoorn
18 augustus 2022

Ik begrijp van een eerdere recensie dat de avocado op was? Nu, dat was ons niet gemeld en ik begrijp nu dus waarom meerdere rolls bij ons ineens ebi fry in de kern hadden. Hierdoor kon onze gast van vanavond bijna niets eten, want zij kan ebi fry niet verdragen. Erge blunder vind ik dit. Vooral om het niet te melden. Ik ga hierover bellen, want we waren altijd erg tevreden, maar dit niet nog eens!

Reactie van Sushi 8

Beste mevrouw van Hoorn, U heeft twee boxen besteld waar veel Ebi roll als basis roll word gebruikt. In de 3-way special is al 2 van de 3 rollen Ebi en in de Surf & Turf Box zit de normale Ebi tempura roll en de Surf & Turf roll. De rollen voor uw boxen is naar behoren gemaakt. Op onze menukaart staat per gerecht symbolen aangegeven voor allergieën. Graag verzoeken we u om in het vervolg met ons te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor iemand met een schaaldieren allergie. Mocht er nog problemen zijn kunt u ons altijd bellen.

Patries
17 augustus 2022

Altijd tevreden tot nu. Speciaal een vega box besteld. Word ik netjes gebeld dat de advocado op is. Dat kan gebeuren. Of t een probleem is als er meer Cream cheese bij zit. Ook geen punt. Bij levering blijkt er voornamelijk cream cheese in de box te zitten. Lief dat er extra loempia”s bij zitten. Maar niet ter vervanging van.

Reactie van Sushi 8

Beste Patries, voor de veggie box hadden wij voor u helaas geen Kappa en Avocado maki meer. Hiervoor in de plaats hadden wij een extra cream cheese roll en mini loempia's erbij gedaan. Om uw klacht verder te verhelpen kunt u een mailtje sturen naar drunen@sushi-eight.nl. Excuses voor het ongemak.

Harry-George de Bie
17 augustus 2022

Goede service en klantvriendelijk!

Driessen
14 augustus 2022

Het smaakt gewoon heel vers, en word netjes verzorgd op een schaal geplaatst

T
13 augustus 2022
Martijn de Ruijter
11 augustus 2022

Goede sushi goed van smaak en kwalitatief erg goed

Reactie van Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw compliment! We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi 8

Tijn Kloet
8 augustus 2022
Bianca
7 augustus 2022

Zoals altijd goed en lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie
6 augustus 2022

Eerste keer besteld zeker voor herhaling ook een erg vriendelijke berzorger!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Graag tot snel! -Team Sushi 8

Meike Mimpen
6 augustus 2022

Ik vind de poke bowls bij jullie altijd mega lekker. Wel viel me op dat de portie aanzienlijk kleiner is geworden. Dat vind ik jammer, had daarna nog steeds trek. Mijn tip zou zijn: gebruik de oude sushi bowl verpakkingen. Verder hele verse ingrediënten.

Bert
5 augustus 2022

Poke bowl was goed en gevarieerd gevuld met lekkere saus

Kim Paashuis
2 augustus 2022

Al voor de tweede keer is de bezorger veel te vroeg. De eerste keer bijna drie kwartier, nu 20 minuten. Maar als dan vervolgens ook nog de tas met eten gewoon voor de voordeur op de stoep gezet word, in de volle zon, dan houdt het voor ons wel op. Erg jammer, want de sushi is goed, maar hier bestellen doen wij niet meer.

Reactie van Sushi 8

Beste mvr. Paashuis, Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Onze excuses hiervoor. Helaas moest onze bezorger met de fiets naar Waalwijk fietsen om uw bestelling netjes op tijd te leveren. Tot zijn verbazing ging dit sneller dan verwacht en arriveerde hij 15 minuten eerder bij u thuis. Hierop heeft hij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar er kwam helaas geen gehoor. vervolgens hebben wij nogmaals geprobeerd contact met u te krijgen, maar ook hier kregen wij geen gehoor, waardoor wij geen gepaste afspraak konden maken over de levering van uw bestelling. Wij hebben besloten de bestelling op een veilige plaats bij uw voordeur achter te laten zodat u deze bij thuiskomst alsnog netjes kon ontvangen. Deze keuze hebben wij gemaakt omdat er in het verleden regelmatig bezorgers voor een dichte deur hebben gestaan en wij meerdere bezorgingen moeten leveren binnen hetzelfde tijdvak. Nogmaals onze excuses en ik hoop u op deze manier netjes op de hoogte gebracht te hebben van de situatie

Van de wiel
1 augustus 2022
Henk
30 juli 2022

Compliment ook hoe ze een klachtje van de vorige keer groots opgelost hebben ! Chapeau🎩

Fabienne
30 juli 2022

Ik had om 6 uur besteld en was wat eerder dus liep om half 6 binnen en de sushi stond al klaar. Helemaal prima dus kon het zo meenemen. Helaas was de crispy chicken sushi en de beef taai geworden. Misschien een tip om bepaalde sushi niet te lang vantevoren te bereiden? Personeel hartstikke vriendelijk!

Sandra
30 juli 2022

Heerlijk gegeten ,en snelle bezorging !

Henk
29 juli 2022

Keurig op tijd , eten heerlijk alleen dit keer soyasaus vergeten . Gelukkig hadden we dit zelf in huis . Helaas niet de eerste keer dat er iets vergeten wordt . Scherp blijven beste mensen !!!

Adrie Schreuders
28 juli 2022

Wij zijn zeeer enthousiast over de kwaliteit en ook de personen die hier staan!!!!

Martijn
24 juli 2022
Paige
23 juli 2022

Lekker eten zoals altijd en zeer vriendelijke bezorging :)

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was! We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Hommeles
23 juli 2022

Netjes voor aangegeven tijd bezorgd, sushi was heel vers en erg lekker.

Saskia
21 juli 2022

Heerlijk gegeten en netjes op tijd geleverd!

Reactie van Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling, we hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Diane
19 juli 2022
Diane
19 juli 2022

lekker eten. goede bezorging en netjes op tijd.

Annelies
18 juli 2022
Sebastiaan
17 juli 2022

Weer heerlijk en mooi 10 min te vroeg!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Francis
17 juli 2022

We hebben heerlijk gegeten! We hadden sushi zoals sushi hoort te zijn. De bezorging was keurig op tijd.

Melisa
16 juli 2022

Geen soja, gember en stokjes bij mijn bestelling terwijl ik vroeg of deze erbij waren gedaan. Conclusie kom thuis, zit het er niet bij. Gebeld en geen excusses mocht t zelf halen, dit kon ook gebracht worden door de bezorger

Petra
4 juli 2022

Altijd lekker en goed. Maar deze keer zaten er niet de goede sushi’s in. Jammer maar toch genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hebk
2 juli 2022

Keurig op tijd bezorgd, kwaliteit-prijs goed in verhouding 👍

JB
30 juni 2022

GPS had de berzorger verkeerd gestuurd waardoor de bestelling vrij lang onderweg was. Kan gebeuren. De sushi had redelijk harde stukjes rijst erin zitten, waardoor het niet zo lekker was als normaal. Beetje jammer :(.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat rijst kwaliteit minder was. We zullen er in het vervolg beter op letten. -Team Sushi Eight

tessa
30 juni 2022

Sushi altijd goed! Bezorging was weer super snel en netjes. Werd gebeld dat bestelling iets eerder zou komen ivm slechte weer zeker geen probleem! Super netjes dat ze er even over gebeld hebben

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Diana
30 juni 2022

Echt heerlijke sushi en super vers

Cees
29 juni 2022

Het eten is altijd even lekker. Bezorging ook meeste deels vroeger dan aangegeven tijd.

Alex
29 juni 2022

Heel lekker!

A
27 juni 2022
Maud
26 juni 2022

Snelle bezorging, nog voor de verwachte tijd al geleverd. Altijd tevreden over jullie sushi, dit keer helaas iets minder. De sla in de handrol was overduidelijk niet gewassen en zat vol zand.. dit was mijn eerste hap van mijn bestelling, geen lekker begin. De rest was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JK
26 juni 2022

De sushi is heerlijk maar jullie service is echt slecht. Nu al voor de vierde keer de saus vergeten, geen stokjes, echt een drama. Vorige keer voor 200 euro aan sushi besteld, geen soya saus erbij en als je belt zeggen ze dat ze het over een uur kunnen bezorgen. Heel jammer.

Gerrie Klomp
25 juni 2022

Dit keer heel erg slecht. Een en al gruis.

Angela van der pol
21 juni 2022

Al vaker gehaald bij jullie vestiging in Schijndel en hier altijd dik tevreden. Helaas nu lichtelijk teleurgesteld. De sushi is kleiner van formaat en de topping op en in de sushi was taai.

Bianca
15 juni 2022

Heerlijk!!

MArja
13 juni 2022

Mega lekker!

Anita Buwalda
12 juni 2022

Uitstekend.

Antoinette
11 juni 2022

Het was perfect de eight bowls. Goed gevuld en lekker zoals altijd. En de bediening heel erg vriendelijk.

Reactie van Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling, We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Marie Jose Seuneke
10 juni 2022

Eten is vers en heerlijk. Maar het is nu al 2 x gebeurd dat de bestelling bijna een half uur eerder werd bezorgd dan besproken. Bij mijn laatste bestelling was een onderdeel vergeten. Dat vind ik jammer. Maar kwaliteit sushi is goed.

Eva
9 juni 2022
Liane
9 juni 2022

Goede smaak, mooie gerechten mix. Netjes geserveerd, bezorging optijd. Top!!! Alweer.. zeer tevreden!!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was! We hopen u snel weer te zien. -Team Sushi Eight

Yolanda
9 juni 2022

Hoop de volgende keer op iets meer zalm op mijn zalm-poke-bowl. Verder erg lekker.

Aarts
9 juni 2022

Sushi was wederom heerlijk, groot min punt vind ik dat als je voor 80 euro sushi besteld je soja en wasabi bij moet kopen

Bianca
9 juni 2022

Was weer heerlijk!! Snel en vriendelijk bezorgt.

Gaby
6 juni 2022

Het was super lekker, en leuk personeel.

Loopstra
5 juni 2022

Super lekker.

Bianca
4 juni 2022

Zoals gewend heel lekker!

JB
4 juni 2022
Mariette Tacx
3 juni 2022

Zoals altijd weer heerlijke sushi gehaald bij sushi8 in Drunen. Heel erg attend dat ik werd gebeld, omdat ik iets had besteld waar avocado in zit, daar ben ik mega allergisch voor. De tuna roll werd aangepast voor mij; dus zonder de avocado. Dikke pluim voor de oplettendheid van jullie medewerkster !!!!! Bij het afhalen zat er zelfs mog een extraatje in. Heerlijk zitten smullen . Dank jullie wel voor de goede service

Reactie van Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling, we hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Anita
31 mei 2022

Het was overheerlijk! Lauwwarme poké bowl. Super vers, mooie porties en echt heel erg lekker. Ook de overige sushi's waren erg lekker. Aparte bakjes met sausje, gember en wasabi en natuurlijk stokjes erbij. Aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

Van Logten
30 mei 2022

We hebben al vaker sushi besteld bij jullie maar deze keer vonden we de kwaliteit wat minder het leek al lang van te voren klaargemaakt .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pawel
30 mei 2022

Top!!!

Ronnie Kivits
28 mei 2022

De bezorger is naar een verkeerd adres gefietst waardoor hij 25 min te laat was en we koude sushi hadden Kwaliteit van de sushi was alsof hij al ver van te voren klaar gemaakt is Ik heb veel betere sushi gehad

Michael Westerlink
27 mei 2022

Vlot, zeer vriendelijk personeel. Eten heerlijk, alles klopt gewoon. In een woord “TOP”.

Femke
26 mei 2022

We kennen het al van lounge 8

Vd sanden
26 mei 2022
Manon Van Eck
24 mei 2022

Super lekker en altijd precies op tijd!

Eva
21 mei 2022
Diane
20 mei 2022
Harry -George de Bie
17 mei 2022

Lekkere producten en hele goede service! Klantvriendelijk.

Monique
16 mei 2022
J.vd sanden
15 mei 2022
Sannr
15 mei 2022

Heerlijk gegeten. De sushi zag er mooi uit en had een uitstekende smaak. Verder was de bezorger erg aardig en werd het eten precies op tijd geleverd. Ik kom zeker terug!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw beoordeling, wij hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Cees
14 mei 2022

Al aantal keren besteld en altijd even lekker. Bestelling altijd op tijd of te vroeg. Bezorgers zijn erg aardig

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling, wij hopen u snel weer te zien!-Team sushi Eight

Joyce B
14 mei 2022
Ria van Bakel
3 mei 2022

Heel lekker en zeker voor herhaling weer bestellen

Joyce B
3 mei 2022

Was weer heerlijk. De bijgevoegde rijst was ook erg lekker. Nogmaals dank voor de snelle levering!

Monique
2 mei 2022

Hele lekkere verse Sushi, en bezorging was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniëlle
1 mei 2022

Heerlijk gerecht en super service!!

Mari
27 april 2022

De Pokebowls en de sushi waren wederom heerlijk. Prima kwaliteit en uitstekende bezorging op tijd!

Milanka Dumais
24 april 2022

Vers, echt lekker en ruim op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry-George de Bie oud-Heusden
24 april 2022

Had vandaag 2 poke bowls besteld. 1 met krokante kip en 1 met zalm. De smaak was goed alleen vond ik dat er wel wat meer zalm op mocht! Vr groet Harry -George de Bie

Corina
23 april 2022

Prijs/kwaliteit verhouding minder goed dan bij bestelling van vorige week.

Robin Franken
23 april 2022

Bestelling van 50,- op het verkeerde adres afgegeven.

-
21 april 2022

Erg goede sushi!

Hedy
17 april 2022

Meer dan lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marian
17 april 2022

Superlekker

Arda veenhof
17 april 2022
Yoendy Van den Bergh
16 april 2022

Was prima

Manon
16 april 2022

Heerlijke verse Pokebowls! Echt een aanrader en elke keer genieten.

Corina
16 april 2022

Snel bezorgd, heerlijk vers.

Mitchel van Grinsven
16 april 2022

Helaas zaten er geen stokjes bij. Gelukkig hadden we nog extra stokjes liggen, dus graag de volgende keer extra stokjes voor de voorraad.

Willemse
14 april 2022

Te laat

Diane
11 april 2022
Herman
11 april 2022

Heerlijke verse sushi en snelle op tijd bezorging👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
10 april 2022

Heerlijke Sushi gegeten

Daan
9 april 2022

Altijd heerlijk en op tijd!

Harry-George de Bie
9 april 2022

Vandaag weer 2 lekkere goed gevulde poke bowl afgehaald en lekkere pasteitjes! Goede kwaliteit! Sushi eight Drunen verleent ook goede service en is klantvriendelijk.

Reactie van Sushi 8

Beste Harry-George de Bie, bedankt voor de beoordeling. Wij zien u graag weer terug bij sushi 8!

Luud van Spijk
8 april 2022

Het eten was super! Helaas dat het erg lang duurde 20 min na geplande tijd en dat terwijl de track and trace al een half uur aangaf dat het onderweg was. Terwijl ik 5 min van het centrum af woon. Een gemiste kans want de kwaliteit is super!

Pawel Brudniak
7 april 2022

Top!!!

Helma Rensink
7 april 2022

Dit keer de special rolls besteld.Superlekker en zoals altijd keurig op tijd bezorgd!👌

Reactie van Sushi 8

Beste Helma Rensink, bedankt voor de review! Wij zien uw graag weer snel terug bij sushi 8!

Van Gemert
5 april 2022

Het was weer heerlijk,wat een vriendelijke bezorger

Annemarie Droat
3 april 2022

Super!!!

Sebastiaan
3 april 2022

Precies op tijd bezorgd op zaterdag 18.00! En heerlijk gegeten, helemaal top!

Mariette
1 april 2022

Zo blij dat ik via de app aan kan geven dat ik geen avocado in mijn sushi wil. Ben er namelijknmega allergiesch voor !!! Dus , dank je wel , weer, voor de heerlijke sushi

Reactie van Sushi 8

Beste Mariette, fijn dat het naar wens was. Graag tot zien bij sushi 8!

alied nieuwenhuis
27 maart 2022

Mooi opgemaakte schalen met heerlijk verse sushi. En op de afgesproken tijd geleverd. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
27 maart 2022

Heerlijk zoals altijd ! Eten zag er weer goed uit !

Ed v Wijk
25 maart 2022

Top tentje. Altijd uitstekend verzorgd en een vriendelijke uitbater. Absoluut niks mis mee.

?
24 maart 2022
Marijke Heuvelink
24 maart 2022

Voor de sushi liefhebber was het een geslaagde kennismaking. Voor de rest van het gezin was het minder. Mams mag voortaan alleen sushi eten.

klerks
24 maart 2022

de loempia's waren doorbakken de sushi met de flambering was verbrand, voor het geld wat je ervoor neerlegt was dit echt niet lekker! De bezorging was goed en netjes op tijd

Reactie van Sushi 8

Beste Klerks, bedankt voor uw terugkoppeling. Wij hopen dat de sushi de volgende bestelling beter smaakt! Graag tot ziens bij sushi 8.

W
23 maart 2022
Ilse
23 maart 2022

Kwaliteit zoals altijd prima. Bezorger stond bijna een half uur te vroeg voor de deur. Omdat er ook warme gerechten bij waren moesten we meteen gaan eten terwijl dat niet de bedoeling was

K.S.
21 maart 2022

+Bezorging werd eerder geleverd dan verwacht +Alles was lekker, en kwaliteit was goed +Genoeg voor de hoveelheid personen ~Sashimi plakjes zouden iets fijner/dunner gesneden kunnen worden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijan
19 maart 2022

Uitstekende sushi, prachtig bereid, snelle service en geweldige communicatie. Sterk aanbevolen!

Reactie van Sushi 8

Beste Marijan, bedankt voor uw review! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Berdiene van Spijk
19 maart 2022

De gyoza’s waren echt niet goed. Delen van de gyoza’s waren verbrand (stukjes waren gewoon zwart) en ze waren echt ontzettend hard en droog. Helemaal niet smeuïg en smakelijk helaas. Ik had aangegeven Japanse mayonaise erbij te willen maar die ontbrak. De sushi was zoals altijd wel goed en de bezorging heel netjes.

Reactie van Sushi 8

Beste Berdiene van Spijk, onze excuses. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen

E. Van der Land
18 maart 2022

Heerlijke sushi. En supersnel bezorgd.

Robin
17 maart 2022
A
16 maart 2022
Reactie van Sushi 8

Beste A., fijn dat het naar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

JAMES Luteijn
14 maart 2022

Goede verse sushi. Enkel moeilijk zichtbaar wat wat was. Veel garnering op de sushi. Maar de smaak vd sushi is goed 👍🏻

Reactie van Sushi 8

Beste James Luteijn, bedankt voor de feedback. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Ron
13 maart 2022

Supervers en heel smakelijk! Echt een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
12 maart 2022

Heerlijk gegeten!!

Henk
11 maart 2022

Goede services om een eerder gemaakt foutje snel te herstellen . Compliment!

P van es
6 maart 2022

Was super lekker kom graag terug en zal echt ieder aanbevelen

Reactie van Sushi 8

Beste P van Es, wat fijn dat het goed in de smaak valt! Wij hopen u snel weer terug te zien.

Dekker
6 maart 2022

Heerlijke sushi en altijd precies op tijd bezorgd !!

Bram
5 maart 2022

Jammer dat als je 96 stukjes besteld, maar twee potjes soja saus krijgt. Beetje uit verhouding. Want bestel je 26 stukjes, dan krijg je er ook bij. Verder is de kwaliteit wel als vanouds en super heerlijk van kunnen genieten

Henk
5 maart 2022

helaas ontbrak er voor de tweede keer iets aan de levering . Graag beter opletten svp. verder prima

Reactie van Sushi 8

Beste Henk, het spijt ons dat wij niet konden voldoen aan uw verwachtingen. Wij hopen dat dit de volgende keer wel goed gaat. We zien u graag weer terug.

AletO
4 maart 2022
Jeannine
4 maart 2022

Was heerlijk!

Albert Monpellier
3 maart 2022

Sushi’s zoals sushi’s horen te zijn! Bezorging was top gedaan en snel!

Reactie van Sushi 8

Beste Albert monpellier, wat leuk om uw reactie te lezen. Wij hopen u snel weer terug te zien!

Pawel
3 maart 2022

Altijd lekker

N
1 maart 2022
Henk Nieuwenhuis
26 februari 2022

Goede kwaliteit en het zag er goed uit. Complimenten !!!

Alex
24 februari 2022

Top kwaliteit!!!

Scholten
21 februari 2022

Het was weer super

E. Van der Land
20 februari 2022
Joyce
18 februari 2022

Het was weer een tijd geleden, maar dit keer totaal geen klachten. Het was heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Beste Joyce, wat fijn om te horen dat alles goed in de smaak is gevallen.

Simone
17 februari 2022

Wel lekkere sushi maar jammer van de krab salade in de California roll ipv stukken surimi krab. De sashimi was wel echt heerlijk.

Reactie van Sushi 8

Beste Simone, vervelend dat u niet tevreden bent over onze california roll. Een leuk feitje over onze krabsalade is dat wij deze zelf dagelijks vers klaarmaken voor in de rollen doormiddel van surimi fijn te malen en aan te mengen met onze zelf gemaakte saus. Wij zien u graag terug bij Sushi Eight.

N
16 februari 2022
Van gemert
15 februari 2022

Was weer heerlijk.

Peter
15 februari 2022
Jan van der Staak
13 februari 2022

Kwam sneller als aangegeven, was heerlijk en vers... need I say more?

Harry-George de Bie
13 februari 2022

Meestal zijn de bestelde producten goed. Echter dit keer waren de gefrituurde snacks te lang gefrituurd zodat ze niet een mooie goudgele kleur hadden en daarom ook anders smaakten.

Paul
12 februari 2022

Lekker hoor

Jurgen
11 februari 2022
NK
10 februari 2022
Alette
5 februari 2022

Altijd heerlijk, op tijd en soms zelfs met een persoonlijker verrassing!

Reactie van Sushi 8

Beste Alette, wat fijn om te horen dat alles naar wens was. graag tot de volgende keer

Bianca
5 februari 2022

Snelle levering, lekker! Verbeterpunt de teriyaky zat er niet bij.

Jurgen
4 februari 2022
Mariska
4 februari 2022

Prima service op tijd Hele aardige bezorgster

D
3 februari 2022

Lekker gegeten, goede service

Yvette
3 februari 2022

Alles smaakte vers en was goed op smaak. De levering was prima op tijd.

Reactie van Sushi 8

Beste Yvette, fijn dat het naar wens was. we hopen u snel weer te zien.

Vera
1 februari 2022
D van den berg
1 februari 2022

Was lekker. Goeie sushi

Reactie van Sushi 8

Fijn dat u van de sushi heeft genoten. Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Mike van der Aa
28 januari 2022
Bas
28 januari 2022

Heerlijke sushi en precies op tijd bezorgd! Top

Kaak Dough Technology Nieuwkuijk
26 januari 2022

Goede kwaliteit eten. Elke keer netjes op tijd bezorgt.

Marc
26 januari 2022

Snel en goed geleverd Hele aardige bezorger

Vd sanden
24 januari 2022
Tinnebroek
24 januari 2022

Wow, nadat we bericht hadden gekregen dat ze helemaal uitverkocht waren, kregen we toch nog allerlei lekkers bezorgd! En ons geld terug! Wat een service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Tinnebroek, fijn dat alles toch nog zo lekker was. Wij hopen dat de volgende keer dat het niet uitverkocht is. Graag tot ziens.

Frank
23 januari 2022

Heerlijk en ruim voldoende voor 2 personen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Anoniem
23 januari 2022
Corrian Brok
23 januari 2022
Didden
23 januari 2022
Chiara Brekelmans- Cronenberghs
23 januari 2022

Het kan voorkomen dat de bestelling verlaat wordt geleverd, maar fijn als vanuit het personeel zelf excuses wordt gemaakt in plaats van hier zelf om te vragen.

Reactie van Sushi 8

Beste Chiara Brekelmans, wat vervelend om te horen dat het zo had moeten gaan, onze excuses. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat. we hopen snel weer te zien.

Horsten
22 januari 2022

Het was weer super lekker👌🏻

Lansbergen
22 januari 2022

Complimenten. Ook zo makkelijk bestellen. Staat perfect aan gegeven. Perfect op tijd. Heb echt heerlijk gegeten met me zoontje. Een 10. 😋 Zeker tot de volgende keer.

Nikkie ten Westenend
22 januari 2022

De sushi is zoals gewoonlijk heerlijk! Alleen jammer dat de bestelling 45 minuten te laat was terwijl er ruim op tijd besteld is.

Reactie van Sushi 8

Beste Nikke ten Westenend, wat vervelend om te lezen dat uw bestelling te laat werd geleverd. Wij vragen u om een email te sturen naar info@sushi-eight.nl

Fokaline
21 januari 2022

Vanwege mijn verjaardag bestelde ik Sushi. Eenmaal thuis zag ik dat de loempia's er niet bij zaten. We belden direct en kregen meteen contact. De vriendelijke dame bood direct haar excuses aan. We reden terug naar Drunen voor onze loempia's. Hadden ze er extra loempia's, kippasteitjes en een heel doosje sushi bij gedaan! Wow, wat een service! En zoooo lekker! Echt een topzaak. Tot snel!

Reactie van Sushi 8

Beste Fokaline, wat fijn dat het toch nog zo goed is opgelost. wij hope u snel weer terug te zien.

Chantal
21 januari 2022

Erg lekker, vers en op tijd bezorgd

van Drunen
20 januari 2022

Altijd heel erg tevreden!! Verzoeken van bv voor andere saus of andere voorkeuren worden altijd onthouden. Personeel altijd erg vriendelijk. Eten ziet er altijd netjes uit, website handig te gebruiken en prettig dat je standaard bijgeleverde dingen als stokjes etc. kunt aanvinken wanneer je deze niet bijgeleverd wil hebben.

Naomi
18 januari 2022

Altijd weer top!

Heusden
15 januari 2022

Laatste keer geweest brutaliteit door telefoon. en me warme gerechten koud geleverd en was me eigen probleem geen oplossing tegemoet gekomen helaas!! Hier vaak besteld en altijd goed geweest jammer dat een zaak zo snel achteruit gaat!! Klantvriendelijkheid kennen ze niet blijkbaar

Reactie van Sushi 8

Beste klant, wij hebben ons best gedaan u vriendelijk te woord te staan. helaas kreeg ons personeel gelijk een hoop geschreeuw en gescheld vanuit uw kant terug te horen. Vervolgens kwamen er vanuit uw kant ook nog bedreigingen richting ons personeel waarvan wij niet gediend zijn. Tijdens zo'n situatie verkiezen wij de veiligheid en welzijn van ons personeel en willen wij u verder niet te woord staan. Wij zijn altijd bereid een passende oplossing te vinden voor een probleem, maar niet op deze manier. Met vriendelijke groet.

G
15 januari 2022

Deze keer viel t ietsje tegen, zeewier in de sushi beetje taai bij een aantal en er zaten maar 4 garnalen ipv 5 bij de bestelling (ebi fried).

Helma
12 januari 2022

Zoals altijd heerlijke sushi 👌

Esther
11 januari 2022

Heerlijk verse sushi en keurig op tijd bezorgd

Marie Jose
9 januari 2022

Ik ben erg tevreden over alles en erg blij dat jullie in Drunen zijn gekomen. Ik zal nog vaak bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corina De Boer
8 januari 2022

Was een half uur later dan afgesproken

Petra
7 januari 2022

Het is heerlijk zeker voor herhaling vatbaar

Jan Elshout
6 januari 2022
Leslie Cornelissen
3 januari 2022

Heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danielle Van Wijk
2 januari 2021

Het eten was heerlijk!!!! De bezorgster kwam bijna een half uur te vroeg.....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mari Van de Wiel
2 januari 2021
Jeanne schriks
1 januari 2021

Weer lekker zoals altijd.alleen jammer dat ze deze keer bij het oppakken uit elkaar vielen.

Wilbert
1 januari 2021

Sushi was best lekker, maar plakte aan de bakjes vast waardoor ze steeds uit elkaar vielen. Ook is 1 flesje sojasaus nogal magertjes bij 84 stuks, maar gelukkig had ik zelf nog een fles staan.

Ed
31 december 2021

Keurig op tijd geleverd. Netjes verpakt in diverse bakjes. EN.......ONTZETTEND LEKKER!!!

Glenn Versendaal
30 december 2021

Heerlijk, genoten van de sushi in veel verschillende lekkere smaken

W
30 december 2021

Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar

Jurgen
28 december 2021
Peter
28 december 2021
Toos Janse
27 december 2021

Mijn eigen schuld, ik had het 2de kerstdag moeten laten bezorgen, daardoor was de smaak iets minder,

Jm schriks
27 december 2021

Het was uistekent,lekker en zat in een mooie schaal.

Anita
26 december 2021

Heerlijke sushi! De sushi zag er prachtig uit en de nieuwe winterbox is zeker een aanrader! Bij afhalen zag de zaak er keurig netjes uit en de bestelling was op aangegeven tijd klaar. Super service! Ook is het personeel erg vriendelijk. Zeker om aan te raden, echt een aanwinst voor Drunen. Complimenten aan de top koks en het verdere personeel.

Reactie van Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw positief beoordeling. We hopen u snel weer te zien!

Janneke
26 december 2021
Linet
26 december 2021

Super goed

Fanny Weijkamp
26 december 2021

Helaas was onze bestelling deze keer niet geweldig en dat juist op Kerstavond. Er was een bezorging ingepland voor 18.15, maar uiteindelijk heb ik moeten bellen en toen werd gezegd dat hij er aan kwam. Dit duurde daarna nog minstens 15min. De kwaliteit van de sushi was oké, maar niet zo lekker als de vorige keren en alles wat warm had moeten zijn was lauw of koud. Ik snap dat het waarschijnlijk druk was, maar had wel beter verwacht.

Monique Driessen
25 december 2021

Gewoon fantastische sushi

Silvana Schuller
24 december 2021

De sushi was voor 16.45 besteld maar werd om 16.20 al geleverd. Bezorgservice had mazzel dat we net thuis waren. De doos was flink door elkaar geschud. De sushi zelf viel erg uit elkaar, was maar half doorgesneden en door de carpaccio liep een pees. Mijn zus die een straat verder op woont had voor 18.15 besteld. Zij kreeg telefonisch al door dat de bestelling een uur vertraging had. Toen zij om 19.15 haar bestelling op wilde halen werd haar verteld dat deze voor 20.30 echt nog niet klaar zou zijn waarop zij de bestelling geeft afgezegd. Tijdens kerst kunnen jullie je toch indenken dat het drukker gaat zijn en jullie voorbereiding hier op aanpassen. Nu ging het ten koste van de service en de smaak.. er zonde. We bestellen regelmatig, de laatste tijd was de kwaliteit al iets minder. Maar dit was toch wel erg slecht.

Van Laarhuyzen
24 december 2021

Bestelling geplaatst en exact op tijd kunnen afhalen. Zó lekker, daar komen we graag voor naar Drunen vanuit Waalwijk! Vijf sterren!

Maurice
24 december 2021

Heerlijk!

Jesse
20 december 2021

Lekkere sushi, ben blij dat ze in Drunen zitten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

a jansen
19 december 2021

Heerlijke sushi

Jan
19 december 2021

Prima op tijd geleverd en erg smakelijk, complimenten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Naomi
17 december 2021
Corina De Boer
11 december 2021

Super lekker gegeten

Erica
8 december 2021

Heerlijk eten, mooi op tijd! Aanwinst voor Drunen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
6 december 2021

Goeie bezorging, lekkere sushi voor een 👍 prijs

Roy
6 december 2021

De kwaliteit van het eten is erg goed. Alleen helaas wel erg prijzig. Ook een bezorgtijd afgesproken ivm bezoek: zat ook warm gerecht bij, maar er wordt een half uur voor de opgegeven tijd geleverd mer opmerking dat ik het dan maar moet opwarmen? Nouja dat is wel jammer, helemaal omdat ik voor de bezorging (nog geen kilometer) moet betalen, ondanks de al forse prijzen. Helaas was het ook te weinig en is er alsnog elders iets besteld. Kortom: hele lekkere sushi maar zeeer prijzig en niet tijdig bezorgd. Tip: reken binnen vestigingsplaats geen bezorgkosten vanaf een X bedrag…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt
5 december 2021

was lekker, leuke bezorgster

Annelies Okkers
5 december 2021

Zal levering,sneller dan 1e instantie aangegeven. Vriendelijke bezorgster .

W vanV
4 december 2021
Gerda
4 december 2021

Ik vind het alleen jammer dat sushi niet net voordat ik bestelling ophaal vers gemaakt is. Nu vind ik de sushi net te koud omdat deze al eerder zijn klaargemaakt. De kwaliteit is overigens goed.

Lindi
4 december 2021

Er zaten maar 2 kleine flesjes sojasaus bij op een schaal van 64 stuks, dat is echt te weinig. Verder waren de sushi met tonijnsalade erg droog misschien een tip om hier wat saus ofzo doorheen te doen

Harry-George de Bie
3 december 2021

Sushi was weer erg lekker! Van genoten!👍

Dave
29 november 2021

Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt. De bezorging was minder. Het is mooi dat er gebruik wordt gemaakt van een systeem die je op de hoogte houd van de voortgang van je bestelling maar als je een half uur van tevoren een bericht krijgt dat de bezorger onderweg is en je woont 5 min. van de bezorg locatie af, dan werkt dat helaas niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
27 november 2021

Sushi was heerlijk Maar heb er 1 uur en 15 minuten op moeten wachten😬 En toen ik belde ben ik zeer onvriendelijk (lees onbeschoft) behandeld Sorry dit was de laatste bestelling

Kris
27 november 2021

Heerlijke sushi!

GvH
26 november 2021

Perfect op tijd geleverd door vriendelijke bezorgster. Wederom genoten van een afwisselend palet aan sushi!

De Winkel van Swinkel
25 november 2021

Super heerlijke sushi, zeer goed van kwaliteit, smaak en uiterlijk,

Damian Kruif
24 november 2021

Top!

Scholten
22 november 2021

Het was weer super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Driessen
22 november 2021

Heerlijke sushi, we hebben ervan genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Davidson
22 november 2021
Mike
19 november 2021

Ben vriendelijk geholpen met mijn keuze en heb daarna heerlijk gegeten. Sushi is zeker aan te bevelen!

Paweł
18 november 2021

Top!!!

M R
14 november 2021

We hebben heerlijk gegeten,En alles is heerlijk vers gemaakt dat zie je direct als je het uitpakt ,Echt super.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, fijn dat u zo enthousiast was! We hopen u snel terug te zien - Team Sushi Eight

Paige
10 november 2021

Altijd lekker, fijne bezorging en mooi op tijd

Reactie van Sushi 8

Dag Paige, heel erg bedankt voor het compliment! Graag tot snel - Team Sushi Eight

Henk
7 november 2021

Lekker gegeten , faire prijs . Bezorging vriendelijk en keurig op tijd ! Chapeau.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
7 november 2021

Top

Annelies Okkers
5 november 2021

Lekkere sushi. Precies op aangegeven tijd geleverd ! Zeker voor herhaling vatbaar

Jan
4 november 2021

Bezorging moet voortaan op het aangegeven tijdstip komen. Het geluk was dat ik vandaag thuis was, maar anders had ik het niet een half uur voor tijd gehad.

Yolanda
4 november 2021

De kip-pokebowl was volgens onze zoon deze keer niet lekker. (Had een bijsmaak en hij heeft de kip deze keer ook laten staan) De zalm was wel heerlijk.

Stam
1 november 2021

Waardeloze service, om 17:30 bestelling geplaatst voor bezorgen om 18:45, kreeg om 18:41 mail dat bestelling onderweg was, we wonen op 200m afstand dus na 10 minuten proberen te bellen, dacht dat het misschien verkeerd bezorgd was. Na 6 keer voice mail besloten langs te gaan. Hier werd mij verteld dat mijn bestelling weg was samen met een betelling en onderweg naar Waalwijk?? met de fiets?? Wat ongeveer 25 minuten fietsen is. ???? Toen ik zei dat het vreemd was dat de bestelling niet eerst dichtbij (200m) geleverd was en dat dit vanuit het oog van de klant niet service gericht is. Werd mij op onfatsoenlijke wijze verteld dat het heel klantvriendelijk was ???? Want die klant was eerder aan de beurt.??? Waarop ik zei waarom is mijn bestelling dan niet hier gebleven zodat mijn eten niet op de fiets eerst helemaal naar waalwijk ging en dan weer terug, werd allen gezegd dat is heel klant gericht. Toen ik hierdoor geirriteerd reageerde werd er verteld dat ze niet meer met mij wilde praten...

Reactie van Sushi 8

Beste klant, we vinden het jammer dat u een negatieve ervaring heeft met de bezorging en het personeel. We zullen hier meteen iets mee doen. Verder willen we u tegemoet komen, als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl handelen we uw klacht daar verder af - Team Sushi Eight

Harry-George de Bie
31 oktober 2021

Goede vers bereide producten. Klantvriendelijk en vandaag verrast met extra mini loempiaatjes als cadeautje 😀👍 Vr groet.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat u zo tevreden was! Graag tot snel - Team Sushi Eight

Wesley ijpelaar
31 oktober 2021

De sushi was 3 kwartier te vroeg bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
31 oktober 2021

In het verleden altijd prima sushi gehad. Deze keer was hij wat waterig en plakte niet goed. Hierdoor vielen verschillende rollen uit elkaar.

Dennis Janssen
31 oktober 2021

Sushi was top en het zag er ook fantastisch uit. Daarnaast was de bezorging ook exact op tijd! Al met al complimenten voor de service en kwaliteit. Als we de volgende keer aan sushi denken, denken we aan Sushi 8!

San
30 oktober 2021

Helaas voor de 2de keer niet zo lekker gegeten. De smaken van de verschillende sushi smaakten niet naar meer.

Van beek
30 oktober 2021

De sushi had iets strakker gerold mogen zijn.

H rensink
28 oktober 2021

Vanaf het moment van bestellen 1.5 uur moeten wachten op bezorging

Tom Verhoeven
26 oktober 2021