Beoordelingen van Sushi 8 Drunen

Recente recensies

5.0
Diane
8 september 2025

Een deel van de bestelling was vergeten maar dat werd na een telefoontje meteen opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sb
7 september 2025
Sandra vd steen
2 september 2025
de Kloe
2 september 2025

Heerlijke sushi maar dit keer geen soya, geen stokjes en geen wasibi in de tas terwijl het wel op de bon stond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koen
1 september 2025

Heerlijk gegeten, goede variatie, levering mooi binnen de afgesproken tijd. 52 stuks net voldoende voor 4 volwassenen

E du Long
1 september 2025

Na 4x besteld 1x punten gehad. Graag goede tijd afspraak maken , heb kwartier gewacht. Kwaliteit sushi was goed.

Cynthia
31 augustus 2025

Smaak is goed maar ik vond de sushi niet goed gerold waardoor het snel uitelkaar viel. 1,5 uur gewacht op bezorging wel netjes excuses aangeboden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

V Gemert
31 augustus 2025

Smaakte supervers en de bezorger was erg vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt Van Hemert
31 augustus 2025

Helaas zat er 1 verkeerde rol van 4 stuks tussen die we niet hadden besteld. Verder was de sushi erg lekker, ruim optijd, vriendelijke bezorging en leuke afwisselende vega opties!

Frank
31 augustus 2025

Zoals altijd. Bezorgt volgens afspraak en natuurlijk heerlijk gegeten. Dikke 10.

Simone
28 augustus 2025

Was weer helemaal super!

Monica
27 augustus 2025

Hoe leuk en een mooi extraatje is de eetbare bloemen. En de vraag aan huis of er toch niks vergeten is , zoals gember wasabi of soja. Super netjes.

Angela
27 augustus 2025

Wij hadden om 17.30 eten besteld. Het zou rond 18.30/18.45 komen. Om 19.00 kreeg ik een mailtje dat de bezorger onderweg was. Wij wonen om de hoek. Pas om 19.30 kregen wij ons eten. We betaalden 100,- voor de bestelling waar we vervolgens 2 uur op hebben moeten wachten. En er zaten geen sausjes bij die erbij hoorden. En we vroegen om 2 tassen te maken. Zodat we precies wisten wat voor de kinderen was en wat voor ons, maar alles zat in 1 tas. Terwijl het de vorige keren geen probleem was. Ook hadden wij 2x chicken karaage besteld, maar alles zat in 1 bak, dus zat er ook minder in dan wanneer we 2 bakjes kregen. Dit wordt namelijk bij ons verdeeld onder 4 personen. En nu had iedereen echt heel weinig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Allereerst onze welgemeende excuses voor de ervaring met uw bestelling van gisteren. Wij begrijpen dat het erg teleurstellend moet zijn geweest om zo lang te moeten wachten, zeker bij een bestelling van deze grootte. Ook vinden wij het jammer dat de sausjes ontbraken, dat de tassen niet volgens uw wens waren ingepakt en dat de chicken karaage samen in één bak is gedaan. Dat had absoluut niet zo mogen gebeuren. Wij nemen uw feedback serieus en gaan dit direct intern bespreken zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Om onze excuses te tonen willen wij u graag een kortingsvoucher van €10 aanbieden voor uw volgende bestelling. Wij hopen u hiermee tegemoet te komen en u de volgende keer weer de kwaliteit en service te geven die u van ons gewend bent. Nogmaals onze excuses en bedankt dat u dit met ons heeft gedeeld. Met vriendelijke groet,

Jeanne s
25 augustus 2025

Heerlijk!!

W de brabander
24 augustus 2025

Heel goed, erg lekker

Roy
24 augustus 2025

Ruim 1,5 te laat bezorgd en dan ook nog niet compleet. Bezorgkosten betalen en dan nog naar filiaal moeten omdat ze telefoon niet opnemen en daar ter plekke zeggen: waarom heeft u niet gebeld dan?? Nou omdat jullie onbereikbaar zijn, liet m’n belhistorie zien.. eren was koud werd niets mee gedaan alleen ontbrekende sauzen werden gegeven en nog geen excuses of niks

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Onze excuses voor de veel te late en incomplete levering en de slechte ervaring bij ons filiaal. Dit had niet mogen gebeuren. Als tegemoetkoming ontvangt u een tegoedbon van €10 voor uw volgende bestelling. We hopen u binnenkort beter van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sushi Eight Team

YS
22 augustus 2025
Hilleen
21 augustus 2025

👍🏽

Jan en Toine
20 augustus 2025

Supervers, mooi opgemaakt en bijzondere lekkere smaken

Ja
13 augustus 2025
Martin
12 augustus 2025

De bezorging was mooi op tijd en de bezorger was super gezellig En vriendelijke

Monique kolmans
10 augustus 2025
Ellis
6 augustus 2025

Was weer heerlijk !

Annemarie
5 augustus 2025

Was erg lekker

Bas
3 augustus 2025

Bezorging half uur te laat, warme gerechten hierdoor lauw

Janne Linssen
2 augustus 2025

Alles zoals altijd super lekker maar dit keer miste we wel onze stokjes en sojasaus :(. Gelukkig was dit de 1e x dat dit gebeurde in de velen bestellingen! Tot de volgende :)

Reactie van Sushi 8

Hoi! Bedankt voor je lieve bericht en je trouwe bestellingen 😊 Sorry dat de stokjes en sojasaus deze keer ontbraken – dat had niet mogen gebeuren. We waarderen het enorm dat je dit zo vriendelijk meldt en zijn blij dat alles verder lekker was! Bij je volgende bestelling doen we er graag extra stokjes en sojasaus bij als goedmakertje 🥢🍣 Tot snel weer!

Frank
2 augustus 2025

Op tijd bezorgt waar na heerlijk gegeten. Top.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor je mooie woorden! 😊 We zijn blij dat alles op tijd was en dat je ervan genoten hebt. Tot de volgende keer! 🍣🚗

Linda van den Bersselaar
31 juli 2025

Sushi was heerlijk. Jammer dat de bestelling behoorlijk te laat was, 19:30 ipv de opgegeven 18:00-18:15. Dat het kan gebeuren snap ik, maar her gebrek aan communicatie is vervelend, aangezien de telefoon ook niet opgenomen werd.

Reactie van Sushi 8

Hoi, bedankt voor je eerlijke feedback en fijn om te horen dat je de sushi lekker vond 🙏 Onze oprechte excuses voor de late bezorging en het gebrek aan communicatie – dit is niet de service die we willen bieden. We hebben het intern besproken en doen ons best om dit in de toekomst te voorkomen. Bedankt voor je begrip en hopelijk mogen we het de volgende keer weer goedmaken. 🍣

Monica
30 juli 2025
Monica Man
30 juli 2025

Duurt echt lang als je besteld. Sushi is wel van hoge kwaliteit en erg lekker

Reactie van Sushi 8

Dank u wel voor uw positieve woorden over de kwaliteit van onze sushi — dat waarderen wij enorm! We begrijpen dat de wachttijd te lang was en dat is zeker niet wat we willen. Door vakantiedrukte en beperkte bezorgcapaciteit kunnen er helaas vertragingen ontstaan. We werken hard aan betere planning en snellere levering. Hopelijk mogen we u binnenkort weer verwelkomen — met dezelfde kwaliteit, maar kortere wachttijd! Met vriendelijke groet, Team [sushi8]

Aleida
30 juli 2025

Het was heerlijk en ook super mooi gepresenteerd.

Ronald van Oosten
30 juli 2025

Voor de eerte keer Sushi besteld was er altijd beetje huiverig voor Maar tot mijn verbazing was het erg lekker en erg vers veel andacht aan de schotel besteed incusief kleine bloemetjes ik zal zeker nog eens bestellen was echt Top

Reactie van Sushi 8

Wat een ontzettend mooie en hartverwarmende review — heel erg bedankt! We zijn blij om te horen dat uw eerste sushi-ervaring zo positief was, en dat u onze versheid en presentatie waardeert. We doen altijd ons best om met aandacht te werken, dus het is geweldig om te zien dat u dat heeft opgemerkt (zelfs de kleine bloemetjes 😊). We kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team [sushi8]

Martijn Haverkamp
28 juli 2025

Gekozen Bezorgtijd was 18.00-18.15. Uiteindelijke bezorging was bijna een uur te laat (19.00). Telefonisch niet beschikbaar, zelf naar het filiaal gereden om 18.44. Kreeg daar te horen dat de bezorger onderweg was. Bestelling ook niet compleet, sojasaus, wasabi en stokjes ontbraken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw bestelling bijna een uur te laat was en daarnaast niet compleet geleverd is. Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Door personeelsuitval in de zomervakantie is het op dit moment erg druk, maar dat mag natuurlijk nooit een excuus zijn voor slechte service. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zullen hier direct actie op ondernemen, zodat dit niet nogmaals gebeurt. Als u ons een privébericht stuurt, kijken wij graag samen met u naar een passende compensatie. Wij hopen dat u ons nog een kans wilt geven om het goed te maken. Met vriendelijke groet, Team [Sushi8]

Kolmans
28 juli 2025

complimenten over de bezorging mooi op tijd, meerdere malen meegemaakt dat we uren moesten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Hartelijk dank voor uw compliment over de bezorging — fijn om te horen dat het deze keer op tijd was! We begrijpen ook dat het in het verleden helaas niet altijd vlekkeloos is verlopen en dat u toen lang moest wachten. Onze excuses daarvoor. We hebben inmiddels veel aandacht besteed aan het verbeteren van onze planning en bezorgproces, en het doet ons goed te zien dat dit resultaat begint op te leveren. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en hopelijk mogen we u vaker blij maken met zowel lekkere sushi als goede service! Met vriendelijke groet, Team [sushi8]

Diane
27 juli 2025

Sushi prima ,echter een uur te laat bezorgd

Reactie van Sushi 8

Heeft u klachten of opmerkingen over onze service of bestelling? Wij willen u graag sneller en persoonlijk helpen. 📱 Stuur ons een bericht via WhatsApp: +31 6 5754 3331 Zo kunnen wij direct met u meedenken en onze service blijven verbeteren. Hartelijk dank voor uw steun en vertrouwen!

van Logten
25 juli 2025

de sushi is heerlijk maar wel jammer dat er verschillende niet stevig gedraaid zijn en uit elkaar vallen.

Monica
23 juli 2025

De vorige bestelling en deze mooi opgemaakt.

yvonne suijker
21 juli 2025

het was allemaalp rima in orde en zoals altijd erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greetje Van de Griendt Kelfkens
20 juli 2025

Goeie sushi. Ziet er altijd goed en verzorgd uit soms krijg je zelf iets meer wat zeer gewaardeerd word hier thuis haha. Het smaakt ook nog is heerlijk. Dus wij gaan zeker nog wel vaker bestellen hier. Geen opmerkingen super goed gewoon

Salsabeel
18 juli 2025
Barbara
13 juli 2025
Wendy
11 juli 2025

Wat was het weer heerlijk eten

Silvano henskens
8 juli 2025

Goede service lekker eten niks te klagen over dit bedrijf 👌👌👌

Van Kempen
6 juli 2025

In de middag op tijd besteld, maar helaas toch wat later geleverd. Bij deze levering waren ze ook iets vergeten waardoor ik moest bellen. Wat te kort was werd circa 30 minuten later gebracht. Eten was zoals altijd goed en lekker. Ze hadden er ook loempia’s en zure komkommers bij gedaan als cadeau. Dit maakte het toch weer een beetje goed dat we langer gewacht hebben en dat er iets vergeten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
2 juli 2025

Helemaal top, heerlijk gegeten en super service!

Schreuders
30 juni 2025

Goede service en heerlijke sushi

Bas Kemp
30 juni 2025

Chilisaus vergeten bij de mini loempia's!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
30 juni 2025
M Rowaan
30 juni 2025

Heerlijk verse sushi en het was ook op tijd klaar om afgehaald te worden. Zeker een aanrader.

Remco
29 juni 2025
Monique
29 juni 2025

Snelle levering, precies op tijd. Smakelijke en verse sushi! De bezorger was erg vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

werther
29 juni 2025
Trudy Groot
29 juni 2025

De sushi was heerlijk, maar ik had er duidelijk bij geschreven dat ik er geen mayonaise op de sushi moch, helaas zat er ( niet op alle sushi) wel mayonaise op. Aangezien een persoon dat niet lust, kon hij niet alle sushi eten, jammer.

Monica
25 juni 2025

Het valt mij op dat de rijst iet wat lossig is.

Marijke Jacobs
17 juni 2025

Heerlijke verse sushi, aanrader. Personeel was vriendelijk, dus helemaal prima!

Ad
16 juni 2025

Weer zoals altijd weer heerlijk lekker verse sushi gegeten 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Solaklar
16 juni 2025

The cruncy box was niet cruncy. .

Jolanda
16 juni 2025

De sushi was naar 1 kant geschoven in de schaal, het leek erop dat de bezorger de schaal scheef heeft gehouden of een noodstop heeft gemaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kayra groenenberg
16 juni 2025
Kayra groenenberg
16 juni 2025
Boomaars
15 juni 2025

Prima gegeten., goede kwaliteit. Keurig op tijd bezorgd. Top!

Sanne van Rijswijk
15 juni 2025

Altijd super goed! Wij blijven vaste klant!

Fabio
14 juni 2025

Excellent service!! Congrats to Drunen team!!

Tessa
14 juni 2025

Helaas uur later bezorgd dan wat gepland was. had smiddags al optijd besteld maar ondanks dat het een uur later was, wel weer lekker gegeten. Helaas kinderen wat anders te eten gegeven anders werd het te laat voor hun

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor je bericht en fijn om te horen dat het eten in de smaak viel, ondanks de late bezorging. We begrijpen goed dat het voor kinderen dan te laat wordt — dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker als je op tijd hebt besteld. Onze excuses voor het ongemak. Als goedmakertje willen we je graag een cadeaubon van €20 aanbieden voor je volgende bestelling. We hopen je daarmee een volgende keer weer op tijd en met een glimlach te kunnen laten genieten. Laat je het ons even weten via info@sushi-eight.nl zodat we de bon voor je in orde kunnen maken? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Rick
14 juni 2025

Niet wat we gewend zijn van Sushi eight. Kip spies was taai en de sushi zag eruit alsof het in de verpakking was gegooid.

Reactie van Sushi 8

Wat jammer om te horen dat je bestelling deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Dat is natuurlijk niet hoe we het willen. Onze excuses voor het ongemak. Als kleine tegemoetkoming bieden we graag een cadeaubon van €15 aan voor je volgende bestelling. Stuur ons hiervoor even een mailtje naar info@sushi-eight.nl, dan maken we het direct voor je in orde. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Super lekker!
12 juni 2025
Emanuela
7 juni 2025
Henk
6 juni 2025

Andere bereider ? Het eten is de laatste tijd wat “taaier”. Komt de smaak helaas niet ten goede . Ook gember en wassabi in de bakjes was voorheen smaakvoller dan de huidige zakjes waarin het nu geleverd wordt .

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat je de kwaliteit van ons eten de laatste tijd als minder ervaart, en dat de nieuwe verpakkingen niet in de smaak vallen. We willen dit graag bespreken en eventueel verbeteren. Zou je ons een e-mail kunnen sturen via info@sushi-eight.nl met je recente bestelgegevens? Dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Harry-George
5 juni 2025

Jammer dat de sojasaus er niet bij geleverd was. Maar had nog gelukkig zelf nog.

M
3 juni 2025

Als je de keuze krijgt wanneer en bestelling klaar kan zijn. Je gaat daarmee akkoord. Je doet de betaling en daarna krijg je een bevestiging waarin de afhaaltijd. 45 minuten later is dan door jezelf ingevuld is..is dat niet prettig.

Reactie van Sushi 8

Dank voor je feedback. We begrijpen dat het verwarrend en vervelend kan zijn wanneer de afhaaltijd in de bevestiging later blijkt te zijn dan je hebt gekozen. Zou je ons een mail kunnen sturen via info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag met je mee wat er is misgegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Fred
2 juni 2025

Niet op tijd. Warme gerechten koud. Tonijn verkleurd/ingedroogd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd was en dat de kwaliteit van de gerechten niet aan de verwachtingen voldeed. Dit is uiteraard niet de standaard die wij nastreven. Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Inge
1 juni 2025

Een update over vertraging van de bestelling zou fijn zijn..ik snap dat het druk zijn, maar een uur vertraging zonder bericht.is niet zo prettig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dank voor je bericht. Je hebt helemaal gelijk, we begrijpen dat een vertraging zonder bericht erg vervelend is. We werken eraan om de communicatie beter te maken zodat je in het vervolg altijd op de hoogte bent van eventuele vertragingen. Als blijk van onze waardering voor je geduld sturen we je graag een kortingscode toe die je kunt gebruiken bij je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Monique Kolmans
1 juni 2025
Fleur
31 mei 2025

Ze waren wat laat, even gebeld en waren onderweg met excuses. En toen zat er nog wat lekkers bij als verrassing!

Kamil
29 mei 2025

The best sushi I've ever eaten in my life

Kerver
29 mei 2025

Heerlijke sushi!

Hedy van Gemert
29 mei 2025

Helaas zat er toch avocado in de Poke Bowl,ondanks aangegeven dat niet te willen. Verder was het weer erg lekker

Aron
28 mei 2025

Surf en turf besteld. Goed en vers en meer dan genoeg voor 3 personen. En we hadden als extraatje een bakje zoet zure komkommer erbij gekregen. Ook erg lekker en verfrissend.

Артем
27 mei 2025

Мало соевого соуса

Nicole
26 mei 2025

Gisteren was sushi niet goed zoals anders Alles viel uit elkaar, het was precies ze snel snel alles hadden gemaakt en hoppa Smaken waren anders dan anders dus geen idee wat er gebeurd is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Davide
24 mei 2025

Heerlijk!

Bram
24 mei 2025

Om 17.00 uur besteld om het om 19.30 te laten bezorgen. Wordt om 20.15uur bezorgd! Geen stokjes, wasabi bijgeleverd. Stond wel op de bon vermeld. Smaak van de sushi was wel weer super goed!!

Henk
23 mei 2025

Normaal top, deze keer helaas minder. Het leek wel of zo onze bestelling vergeten hadden en het toen snel afgeraffeld hebben . Volgende beter graag en weer de top kwaliteit zoals we van jullie gewend zijn!!!

Reactie van Sushi 8

Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Niek
23 mei 2025

Smaken zijn altijd goed, bezorgen altijd keurig op tijd en genoeg soya saus. Bij deze bestelling viel de sushi uit elkaar en dat was jammer. Bij de vlees sushi was het vlees wat taai. De kip sate stokjes waren heerlijk

Ömer Erol
21 mei 2025
Bianca
21 mei 2025

Altijd op tijd, heerlijke bowls!

Ciska de Bruijn
18 mei 2025

Jammer als je vraag om zo spoedig mogelijk en je krijgt de bestelling 1.5 uur later. Compliment dat jullie er iets extra 's bij hadden gedaan omdat het te laat geleverd was. Verder is altijd lekker.

Luke Koppenhol
18 mei 2025
Roy
15 mei 2025

Bestelde 2x bowl met zalm en extra ebi. Betaal 3,40 bij om vervolgens maar een heel sneu bakje ebi te krijgen met vier stukjes. Had meer verwacht en had dit ook verwacht in de bowl ipv in bakje. Zalm was ook stuk minder dan vorige keer

Jan en Toine
14 mei 2025

Beste Sushi uit de Langstraat! Krakend vers en bijzondere smaken combinaties. Daarnaast oog voor details en ze kennen hun klanten!

Ton van der Veen
13 mei 2025

Was weer lekker !!

Mickey van boxtel
12 mei 2025

Waren ruim uur te laat…..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanine pennings
11 mei 2025

Het was echt super lekker

Thomas
6 mei 2025

Ik zou om 18:30 de sushi ophalen maar toen ik binnen kwam waren ze nog niet eens begonnen aan mijn grotere bestelling. Ben uiteindelijk om 19:15 de deur uit gegaan. Om er vervolgens thuis achter te komen dat er geen chopsticks bij zaten. De sushi was te warm waardoor alle uit elkaar viel. En er zat weinig smaak aan.

Reactie van Sushi 8

Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Monica
4 mei 2025

Goede producten en rollen goed gerold! Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry-George
1 mei 2025

Poke bowl is toch onze favoriete maaltijdje! Zoals gewoonlijk weer goed gesmaakt. Jammer, maar dat lees ik meer,: Vrij kleine porties gember en wasabi.Er zat bij deze bestelling helaas maar 1 zakje wasabi. In die bakjes is wel de voorkeur!

Klijn
28 april 2025

Veel te laat. Als je besteld zo snel mogelijk duurt dan al ruim 1.5 uur en dan nog te laat. Je krijgt door bezorger excuses...maar dit is al de 2e keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Klijn, Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de vertraging, vooral omdat dit de tweede keer is. We begrijpen dat het frustrerend is om zo lang te moeten wachten, en dit is zeker niet de ervaring die je van Sushi Eight mag verwachten. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen dit intern verder onderzoeken zodat we onze levertijden kunnen verbeteren. Hopelijk kunnen we je bij je volgende bestelling wel weer op tijd en naar wens bedienen. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Eva
28 april 2025

Ik had een voor mij nieuwe sushi rol besteld maar ik dat is niet voor herhaling vatbaar, helaas. Het was met ei en een groot stuk kaas🤢 En helaas kwam de sushi veelste laat. Ipv tussen 19.10-19.25 pas om 20.00u. Dus voor mij deze keer een niet zo'n goeie sushi ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Eva, Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer dat de nieuwe sushirol niet naar wens was en dat je bestelling later arriveerde dan verwacht. We begrijpen dat dit teleurstellend is. We nemen je opmerkingen serieus en zullen kijken hoe we onze menu-opties en bezorgservice kunnen verbeteren. Hopelijk geven we je bij een volgende bestelling een betere ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Patrick
27 april 2025

Eten was heerlijk! Er was iets te weinig bezorgd, dit werd meteen in orde gemaakt met een extraatje voor het ongemak.

Claudia
25 april 2025

Tonijn truffel echt mijn favo!