Reviews from Sushi 8 Drunen
Recent reviews
Monica
Het valt mij op dat de rijst iet wat lossig is.
Marijke Jacobs
Heerlijke verse sushi, aanrader. Personeel was vriendelijk, dus helemaal prima!
Ad
Weer zoals altijd weer heerlijk lekker verse sushi gegeten 👌
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Solaklar
The cruncy box was niet cruncy. .
Jolanda
De sushi was naar 1 kant geschoven in de schaal, het leek erop dat de bezorger de schaal scheef heeft gehouden of een noodstop heeft gemaakt.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Kayra groenenberg
Kayra groenenberg
Boomaars
Prima gegeten., goede kwaliteit. Keurig op tijd bezorgd. Top!
Sanne van Rijswijk
Altijd super goed! Wij blijven vaste klant!
Fabio
Excellent service!! Congrats to Drunen team!!
Tessa
Helaas uur later bezorgd dan wat gepland was. had smiddags al optijd besteld maar ondanks dat het een uur later was, wel weer lekker gegeten. Helaas kinderen wat anders te eten gegeven anders werd het te laat voor hun
Rick
Niet wat we gewend zijn van Sushi eight. Kip spies was taai en de sushi zag eruit alsof het in de verpakking was gegooid.
Reaction from Sushi 8
Wat jammer om te horen dat je bestelling deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Dat is natuurlijk niet hoe we het willen. Onze excuses voor het ongemak. Als kleine tegemoetkoming bieden we graag een cadeaubon van €15 aan voor je volgende bestelling. Stuur ons hiervoor even een mailtje naar info@sushi-eight.nl, dan maken we het direct voor je in orde. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Super lekker!
Ton van der Veen
Deze keer zeer teleurstellend, sashimi wat heel dun gesneden was (dus veel minder als anders) en er nog meerdere graten in zaten in een ronde bak met veel sla, en dat zat er doorheen moeten de sla eraf plukken, de sushi was ook zeer matig en viel gewoon uit elkaar, het leek wel of alles was gevallen, maar twee zakjes wasabi wat gewoon te weinig is maar wel voor 8 personen stokjes..... dit zijn wij niet gewend van jullie, ook onze kennissen die ook altijd bij jullie bestellen deelde deze mening, dit moet niet kunnen voor € 136,40 gr. Ton
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Beste Ton, Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling deze keer zo tegenviel, zeker bij een bedrag van €136. Dat is absoluut niet de ervaring die je van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor. We nemen je opmerkingen serieus en gaan dit intern bespreken met het filiaal zodat dit in de toekomst beter verloopt. Om je alsnog een positieve ervaring te bieden, willen we je graag een tegemoetkoming aanbieden voor uw volgende bestelling. Stuur je ons even een mail op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan zorgen we dat de bon zo snel mogelijk jouw kant op komt. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Emanuela
Henk
Andere bereider ? Het eten is de laatste tijd wat “taaier”. Komt de smaak helaas niet ten goede . Ook gember en wassabi in de bakjes was voorheen smaakvoller dan de huidige zakjes waarin het nu geleverd wordt .
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat je de kwaliteit van ons eten de laatste tijd als minder ervaart, en dat de nieuwe verpakkingen niet in de smaak vallen. We willen dit graag bespreken en eventueel verbeteren. Zou je ons een e-mail kunnen sturen via info@sushi-eight.nl met je recente bestelgegevens? Dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Harry-George
Jammer dat de sojasaus er niet bij geleverd was. Maar had nog gelukkig zelf nog.
M
Als je de keuze krijgt wanneer en bestelling klaar kan zijn. Je gaat daarmee akkoord. Je doet de betaling en daarna krijg je een bevestiging waarin de afhaaltijd. 45 minuten later is dan door jezelf ingevuld is..is dat niet prettig.
Reaction from Sushi 8
Dank voor je feedback. We begrijpen dat het verwarrend en vervelend kan zijn wanneer de afhaaltijd in de bevestiging later blijkt te zijn dan je hebt gekozen. Zou je ons een mail kunnen sturen via info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag met je mee wat er is misgegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Bruurmijn
Bestelling was bijna 3 kwartier later dan de uiterste geschatte tijd en het leek wel of het er in eenafstand was ingegooid in de plastic schaal
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat de bestelling zo laat was én er slordig uitzag. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan zoeken we het voor je uit en komen we met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Fred
Niet op tijd. Warme gerechten koud. Tonijn verkleurd/ingedroogd
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd was en dat de kwaliteit van de gerechten niet aan de verwachtingen voldeed. Dit is uiteraard niet de standaard die wij nastreven. Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Peter Tholens
Al enige jaren klant bij jullie. Gisteren weer een bestelling gedaan t.w.v ruim € 50,- Bezorgtijd 17:30-17:45. Om 18:05 naar jullie gebeld omdat de bestelling er nog niet was. Ik krijg de bezorger aan de lijn die niet wist waar die wezen moest, eindelijk om 18:25 was hij er. Volgens hem had Google hem de verkeerde kant opgestuurd? Bij het uitpakken bleek alles wat warm moest zijn koud. Hierna heb ik contact op genomen met de winkel en mijn ontevredenheid geuit, ook vroeg ik om de bedrijfsleider, diegene die ik aan de lijn had was volgens hem een soort van leidinggevende. Toen ik hem alles had verteld, was zijn enige reactie " sorry hier kan ik niets aan doen. Het lijkt mij heel sterk dat dit jullie beleid is. Ruim €50,- betalen voor koud eten die drie kwartier te laat is. Als het hier inderdaad bij blijft, dan hebben jullie aan mij geen klant meer en beloof jullie dat ik het hier niet bij laat.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor je bericht. We vinden het heel vervelend om te horen hoe jouw bestelling is verlopen, zeker gezien je al jarenlang klant bij ons bent. Dit is absoluut niet het serviceniveau waar we naar streven. We willen dit graag goed met je oplossen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we direct wat we voor je kunnen betekenen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Maarten
Bestelling was slecht, want die was uren te laat. Half uur na verwachte eindtijd gebeld "bestelling staat klaar" half uur later weer gebeld "Courier is onderweg" half uur later weer gebeld "het is erg druk vandaag" half uur later weer gebeld "we kunnen er niks aan doen" Courier aangesproken, het was de eigenaar, Taal was een probleem, hij sprak nauwelijks Nederlands en geen Engels. Hij heeft voor dinsdag ( volgende werkdag ) de zelfde bestelling beloofd als compensatie, als ik hem goed begrepen heb.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor je bericht en je geduld. Wat vervelend om te horen dat je bestelling zoveel vertraging had en dat de communicatie ook niet duidelijk verliep. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. Zou je ons een e-mail kunnen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan zorgen wij ervoor dat de afgesproken compensatie netjes geregeld wordt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Inge
Een update over vertraging van de bestelling zou fijn zijn..ik snap dat het druk zijn, maar een uur vertraging zonder bericht.is niet zo prettig
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Dank voor je bericht. Je hebt helemaal gelijk, we begrijpen dat een vertraging zonder bericht erg vervelend is. We werken eraan om de communicatie beter te maken zodat je in het vervolg altijd op de hoogte bent van eventuele vertragingen. Als blijk van onze waardering voor je geduld sturen we je graag een kortingscode toe die je kunt gebruiken bij je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Monique Kolmans
Fleur
Ze waren wat laat, even gebeld en waren onderweg met excuses. En toen zat er nog wat lekkers bij als verrassing!
Kamil
The best sushi I've ever eaten in my life
Kerver
Heerlijke sushi!
Luke Koppenhol
Normaal gesproken is de sushi echt super goed, nu hadden we een half uur te vroeg ons eten. De sushi box was minimaal, kipspsiesjes stuk kleiner dan normaal. Sushi viel uit elkaar, het was minder dan normaal. Al met al viel het gewoon tegen. Geen idee waarom, normaal ist echt dikke prima.
Hedy van Gemert
Helaas zat er toch avocado in de Poke Bowl,ondanks aangegeven dat niet te willen. Verder was het weer erg lekker
Aron
Surf en turf besteld. Goed en vers en meer dan genoeg voor 3 personen. En we hadden als extraatje een bakje zoet zure komkommer erbij gekregen. Ook erg lekker en verfrissend.
Артем
Мало соевого соуса
Nicole
Gisteren was sushi niet goed zoals anders Alles viel uit elkaar, het was precies ze snel snel alles hadden gemaakt en hoppa Smaken waren anders dan anders dus geen idee wat er gebeurd is
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Van Hilst
Meer dan 45 minuten te laat en het warme eten was koud!
Reaction from Sushi 8
Het spijt ons te horen dat er iets misging met je bestelling. We stellen het op prijs dat je dit aangeeft en pakken dit intern op. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Davide
Heerlijk!
Dennis
Ik wist niet dat ik een cursus "geduld voor gevorderden" had besteld bij Sushi8. Een uur en 10 minuten te laat en geen enkele reactie op de telefoon — misschien zijn ze daar bezig met een zen-retraite in plaats van klantenservice? Na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn die me doodleuk vertelt dat mijn bestelling nog op de balie staat. O, echt? Sherlock, bedankt! Maar geen zorgen, het zou “er nu echt aankomen”. Twintig (lange, hongerige) minuten later arriveert het eten. Koud. Garnalen met een vleugje koelkast, loempia’s zo taai dat je er een tent mee op kunt zetten, en de saus? Die is waarschijnlijk op wereldreis. Weer gebeld, twintig minuten in gesprek met de kiestoon. Geen gehoor. Misschien zijn ze met pensioen gegaan, midden in mijn bestelling. Conclusie: Sushi8? Meer Sushi-niet. Dit was absoluut de laatste keer!
Reaction from Sushi 8
Onze excuses dat je ervaring niet naar verwachting was. We waarderen je feedback en willen dit graag goedmaken met een passende oplossing. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Bram
Om 17.00 uur besteld om het om 19.30 te laten bezorgen. Wordt om 20.15uur bezorgd! Geen stokjes, wasabi bijgeleverd. Stond wel op de bon vermeld. Smaak van de sushi was wel weer super goed!!
Henk
Normaal top, deze keer helaas minder. Het leek wel of zo onze bestelling vergeten hadden en het toen snel afgeraffeld hebben . Volgende beter graag en weer de top kwaliteit zoals we van jullie gewend zijn!!!
Reaction from Sushi 8
Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Niek
Smaken zijn altijd goed, bezorgen altijd keurig op tijd en genoeg soya saus. Bij deze bestelling viel de sushi uit elkaar en dat was jammer. Bij de vlees sushi was het vlees wat taai. De kip sate stokjes waren heerlijk
Ömer Erol
Bianca
Altijd op tijd, heerlijke bowls!
Ciska de Bruijn
Jammer als je vraag om zo spoedig mogelijk en je krijgt de bestelling 1.5 uur later. Compliment dat jullie er iets extra 's bij hadden gedaan omdat het te laat geleverd was. Verder is altijd lekker.
Ans
Hallo, Sushi was heel taai en smaakloos, heel jammer... Mvrgr, Ans..
Reaction from Sushi 8
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit je ervaring heeft beïnvloed, en we willen dit graag rechtzetten. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Luke Koppenhol
Roy
Bestelde 2x bowl met zalm en extra ebi. Betaal 3,40 bij om vervolgens maar een heel sneu bakje ebi te krijgen met vier stukjes. Had meer verwacht en had dit ook verwacht in de bowl ipv in bakje. Zalm was ook stuk minder dan vorige keer
Jan en Toine
Beste Sushi uit de Langstraat! Krakend vers en bijzondere smaken combinaties. Daarnaast oog voor details en ze kennen hun klanten!
Ton van der Veen
Was weer lekker !!
Mickey van boxtel
Waren ruim uur te laat…..
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jeanine pennings
Het was echt super lekker
Thomas
Ik zou om 18:30 de sushi ophalen maar toen ik binnen kwam waren ze nog niet eens begonnen aan mijn grotere bestelling. Ben uiteindelijk om 19:15 de deur uit gegaan. Om er vervolgens thuis achter te komen dat er geen chopsticks bij zaten. De sushi was te warm waardoor alle uit elkaar viel. En er zat weinig smaak aan.
Reaction from Sushi 8
Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Monica
Goede producten en rollen goed gerold! Heerlijk gegeten
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Harry-George
Poke bowl is toch onze favoriete maaltijdje! Zoals gewoonlijk weer goed gesmaakt. Jammer, maar dat lees ik meer,: Vrij kleine porties gember en wasabi.Er zat bij deze bestelling helaas maar 1 zakje wasabi. In die bakjes is wel de voorkeur!
Klijn
Veel te laat. Als je besteld zo snel mogelijk duurt dan al ruim 1.5 uur en dan nog te laat. Je krijgt door bezorger excuses...maar dit is al de 2e keer
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Beste Klijn, Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de vertraging, vooral omdat dit de tweede keer is. We begrijpen dat het frustrerend is om zo lang te moeten wachten, en dit is zeker niet de ervaring die je van Sushi Eight mag verwachten. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen dit intern verder onderzoeken zodat we onze levertijden kunnen verbeteren. Hopelijk kunnen we je bij je volgende bestelling wel weer op tijd en naar wens bedienen. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight
Eva
Ik had een voor mij nieuwe sushi rol besteld maar ik dat is niet voor herhaling vatbaar, helaas. Het was met ei en een groot stuk kaas🤢 En helaas kwam de sushi veelste laat. Ipv tussen 19.10-19.25 pas om 20.00u. Dus voor mij deze keer een niet zo'n goeie sushi ervaring.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Beste Eva, Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer dat de nieuwe sushirol niet naar wens was en dat je bestelling later arriveerde dan verwacht. We begrijpen dat dit teleurstellend is. We nemen je opmerkingen serieus en zullen kijken hoe we onze menu-opties en bezorgservice kunnen verbeteren. Hopelijk geven we je bij een volgende bestelling een betere ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight
Patrick
Eten was heerlijk! Er was iets te weinig bezorgd, dit werd meteen in orde gemaakt met een extraatje voor het ongemak.
Claudia
Tonijn truffel echt mijn favo!
Astrid
Ans
In een woord Heerlijk!
A. Nelis
Wat een feest!! Fantastische sushi, heerlijk, netjes verzorgd en diversiteit, top
Harry-George
Dit keer bij de chickenbowl een schaal kip lovers erbij besteld. Goed bevallen en de kipsate in de schaal was lekker krokant en nog warm. Alles weer lekker vers.
Reaction from Sushi 8
Geachte Harry-George, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Anoniem
Super lekkere sushi, bestellen regelmatig pokebowl of schaal sushi. Enkele tegenvallers: Laatst troffen we avocado vol met zwarte stippen en deze keer was de avocado niet te bekennen in de Pokebowls. Hopelijk volgende keer weer beter.
Harry-George
Weer overheerlijke en verse sushi besteld! Smaakte echt weer voortreffelijk!
Sanne
Het was weer super!!!
Monique
John de Haan
Monica van Erven
Rollen waren erg slecht gedraaid, vielen uit elkaar. Niet wat ik gewend ben van jullie
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jan en Toine
Super krakend vers, de lekkerste Sushi van de Langstraat 👍
Martynas
Super
Bea
Was weer erg lekker.
arene Duijvenvoorde
Anoniem
Joke
Eerste keer besteld. Het was heerlijk
NvO
Maakt niet uit wanneer we het bestellen alle keren is het al goed geweest. En niet een keer telaat geleverd gekregen. Top service en heerlijke sushi producten.
de Vos
de Sushi was lekker, en de prijs was ook goed voor 48 stuks. alleen 2 zakjes soja saus voor 48 stuks is te weinig.
Bk
M. Heeren
Voor herhaling vatbaar.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Harry-George
Zaterdag 23 maart weer heerlijke pokebowls met extra kip ( lekker krokant)besteld en losse sushi met kip en krab. Smaakte uitstekend en je proeft dat het lekker vers is!
Ginger
Hedi van den Elshout
Alleen gember en wasabi zijn wel hele kleine porties geworden en voor 0.50 cent veel geld een extra portie
Dees
Heerlijke sushi
werther
Het eten werd erg laat bezorgt na de tijd dat aan gegeven werd ik heb moeten bellen waar het bleef we zaten met kinderen te wachten.
Reaction from Sushi 8
Beste Werther, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Wim
Bijna een half uur later bezorgd
Reaction from Sushi 8
Beste Wim, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Eric Welts
Heerlijk eten!
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Eric! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
GJB
Prima : op tijd bezorgd en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar vonden onze gasten
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Harry-George
Vandaag weer lekkere poke bowls besteld. Het heeft goed gesmaakt. Complimenten sushi-Eight !
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Harry-George! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Corrian Brok
Klopt het dat ik jullie app niet kan downloaden op mijn iphone?
Reaction from Sushi 8
Beste Corrian Brok, Dat klopt we hebben momenteel alleen de android versie, maar die is niet altijd up to date. Wij raden u aan om bestellingen via onze eigen website te doen! Met vriendelijke groet team Sushi-Eight.
Wendy
Heerlijk.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Wendy! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Klijn
Veel later dan afgesproken tijd. Had aangeklikt zo snel mogelijk nou bijna 2 uur later
Reaction from Sushi 8
Beste Klijn, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Van schaik
We hebben heerlijk gegeten! Goede variatie en ultieme smaakbeleving. We hebben met veel plezier en genot gegeten en komen zeker terug!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Caglayan
Vers, lekker, goede prijs en goede service
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
.
Ingrediënten hebben veel smaak en voelen vers.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Ruud
Nog nooit zo snel bezorgd en heerlijk vers gemaakt
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Ruud! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Thuis
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Daniel
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Daniel! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Francis
Top tot volgende keer!!!
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Francis! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
S van Wessel
Was weer erg lekker en goed verzorgd. Keurig op tijd en vriendelijk geleverd
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Thijs
Goede kwaliteit wel wat te prijzig
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Junier
Geld nog niet retour gehad
Reaction from Sushi 8
Beste Junier, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Corrie
Hele goede sushi! Vers gemaakt, en ontzettend lekker.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Corrie! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Karen Mulder
De bezorging is altijd op tijd. Maar dit keer niet i.v.m. de extra drukte van valentijnsdag. Even zelf contact opgenomen en te horen gekregen dat het druk was. Maar snel daarna de levering. Met excuses maar ook met iets extra's erbij. TOP. Lekker genoten van alles. Goede kwaliteit, ook met deze drukte.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Karen Mulder! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. en dat het toch nog goed opgelost is. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Danique DE JONG
Wij hebben heerlijk gegeten ipv 1,5 uur wacht want dat was de aan gegeven tijds duur hebben we 3 uur gewachten op het bezorgen afhalen was geen optie Ze kwamen er mee weg 2 portie exstra loempia’s Verder was de sushi een dikke 10
Reaction from Sushi 8
Beste Danique, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor je bericht en fijn om te horen dat het eten in de smaak viel, ondanks de late bezorging. We begrijpen goed dat het voor kinderen dan te laat wordt — dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker als je op tijd hebt besteld. Onze excuses voor het ongemak. Als goedmakertje willen we je graag een cadeaubon van €20 aanbieden voor je volgende bestelling. We hopen je daarmee een volgende keer weer op tijd en met een glimlach te kunnen laten genieten. Laat je het ons even weten via info@sushi-eight.nl zodat we de bon voor je in orde kunnen maken? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight